אורולוגיה

הסכם קיבוצי חדש בקופת חולים מאוחדת

Doctor and patient רופא ומטופל

תוספות שכר לעובדי הקופה, תשלום נוסף בגין משמרות אחה”צ ובימי שישי, הגדלת ההפקדות לפנסיה והגדלת תקציבי הרווחה לעובדים. אלו הם חלק מהשיפורים שיחולו על תנאי ההעסקה של עובדי מאוחדת בעקבות החתימה היום על ההסכם הקיבוצי החדש.

ההסתדרות החדשה וקופת חולים מאוחדת חתמו בשבוע שעבר על הסכם שכר קיבוצי חדש, שצפוי לשפר את תנאי העבודה והשכר של למעלה קרוב ל- מ- 6,000 מעובדי הארגון.

ההסכם החדש נחתם לאחר הליך מו”מ שנמשך מספר חודשים, לו היו שותפים גורמים רבים בהנהלת מאוחדת, ועד עובדי מאוחדת והסתדרות המעו”ף, ביניהם סמנכ”ל משאבי אנוש במאוחדת דרור דין, מנהלת אגף השכר קטי ליפקא, מנהל תחום תכנון וכלכלת עבודה במאוחדת בני כאהן, יו”ר ועד העובדים שלה ונטורה ראש חטיבת הבריאות בהסתדרות המעו”ף עו”ד זינב מנסור, יו”ר ועד העובדים שלה ונטורה, ועוד.

ההסכם כולל בין היתר תשלום תוספות שכר על פי הסכם המסגרת במגזר הציבורי, תוספת ותק שנתית, עדכוני שכר דיפרנציאליים שיובילו לשיפור בתגמול בשכר העובדים בכלל הסקטורים, תוספת שכר למשמרת אחה”צ ויום שישי במרפאות, הגדלת ההפקדות לפנסיה והגדלת תקציב הרווחה לטובת עובדי הקופה.

מנכ”ל מאוחדת עוזי ביתן, “אלפי העובדות והעובדים של מאוחדת עושים לילות כימים למען לקוחות הקופה. העבודה שלהם היא לא פחות משליחות, ועל כך מגיע להם תגמול ראוי. לאחר חודשים ארוכים של מו”מ אינטנסיבי, אנחנו גאים לחתום על הסכם קיבוצי, שמהווה בשורה, וישדרג באופן משמעותי את התנאים של העובדות והעובדים המסורים שלנו, ובו בזמן ימקם אותנו כמקום עבודה אטרקטיבי במערכת הבריאות “.

סמנכ”ל משאבי אנוש במאוחדת דרור דין, “לעובדות ולעובדי מאוחדת, מגיעות בשורות משמעותיות שכאלו. לצד ההוקרה וההערכה על עשיה, ההסכם החדש יהווה חלק מחיזוק החוסן האנושי ויבסס עוד יותר את מעמדה של מאוחדת כאחד ממקומות העבודה הטובים בישראל”.

יו”ר ועד עובדי מאוחדת שלה ונטורה, “ההסכם שהגענו אליו היה מורכב, הדרך אליו מאתגרת, והוא מביא איתו יתרונות רבים לסקטורים השונים ולעובדי הקופה. אני גאה בו מאוד, ואין ספק שזהו יום חג עבורנו”.

יו”ר ההסתדרות ארנון בר דוד, “מדובר בהסכם היסטורי, ואנחנו גאים להיות חלק מהמהפיכה במאוחדת. ההסכם המצוין, שנחתם היום, מאפשר למאוחדת לעמוד בשורה אחת עם קופות אחרות. זכיתי להכיר עובדי קופה שמחויבים לארגון, רתומים להצלחתו וגאים במה שהם עושים, ואני מברך את הנהלת הקופה ואת עובדיה על הישג חשוב מאוד”.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה