אורולוגיה

בסקר של מכון המחקר הבינלאומי “קנטאר” נבחרה קופת חולים מכבי למקום הראשון בשירות וחווית לקוח לשנת 2023

 

סקר של מכון המחקר הבינלאומי “קנטאר” בחן את חווית השירות והלקוח בקרב אלפי צרכנים ולקוחות ישראלים ומצא כי מבוטחי מכבי הם המרוצים ביותר מבין מבוטחי כל קופות החולים.

מכון המחקר איתר בכל תחום לקוחות שקיבלו שירות בשנה האחרונה, ודירג את נותני השירות וחווית לקוח בקטגוריה בהתבסס על ציוני שביעות הרצון וההמלצה של לקוחותיהם כדי לקבוע את רשימת המצטיינים בתחומם. מכון המחקר בחן האם המבוטחים מרוצים מחוויית הלקוח שלהם והאם ימליצו על קופת החולים שלהם.

פרס ההצטיינות בשירות בו זכתה מכבי שירותי בריאות, מעיד על שביעות הרצון הגבוהה של חברי מכבי כבר שנים ארוכות, כפי שהוא לידי ביטוי גם במרבית המעברים בין קופות החולים בישראל בשנים האחרונות ושבזכותם מכבי היא הקופה היחידה שצומחת כבר למעלה מתשע שנים ברציפות.

גם בשנה האחרונה נרשמת מגמת צמיחה אדירה בשירותי הרפואה של מכבי, נפתחו מרכזים רפואיים חדשים והורחבו השירותים הרפואיים המתקדמים ביותר עבור כלל חברי מכבי.

מנכ״לית מכבי שירותי בריאות סיגל דדון-לוי:
“גם בדירוג זה, כמו בסקרים רבים אחרים, מכבי זוכה במקום הראשון. אנו גאים בכך שחברות וחברי מכבי בוחרים בנו שוב ושוב כמצטיינים בתחומי השירות וחווית הלקוח. אנחנו פועלים בכל ימות השנה בכדי להמשיך לשפר, להתאים ולהרחיב את השירותים הרפואיים שלנו לכלל חברינו במרכזים הרפואיים ברחבי הארץ ובערוצים הדיגיטליים שלנו״.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה