אורולוגיה

LG מציגה מצלמת וידאו 4K חכמה לטובת ייעוץ רפואי מרחוק, לשימוש בבתי החולים ובמרכזי הבריאות (הודעת LG)

מצלמת הוידאו החדשה תתממשק עם LG webOS, תספק מענה איכותי ביום ובלילה לטובת ייעוץ רפואי מרחוק, בכך תתרום גם להפחתת העומס במרחב בתי החולים.

מצלמת Smart Cam Pro דגםAN-VC22PR   של LG היא מצלמת וידאו 4K חדשה המיועדת לשימוש בבתי חולים ובמרכזי בריאות. LG Smart Cam Pro מספקת איכות תמונה חדה וברורה עם או ללא תאורה, מאפשרת תקשורת וידאו ישירה וחלקה בכל שעה, ביום או בלילה. המודל החדש מציע גם לנותני שירות בתחום הבריאות, יכולת התאמה אישית תודות לשילוב עם – webOS של LG.

LG Smart Cam Pro כוללת מצלמה ראשית 4K RGB ומצלמת ראיית לילה 4K, כל אחת מהן מציעה תמונות חדות ברזולוציה גבוהה במיוחד (3,840 X 2,160) וזום דיגיטלי X4. המכשיר מספק  גם את אפקט ה-HDR של LG, היודע להתאים את הצבע והניגודיות, זאת על מנת להפוך את הצילום לקל וברור יותר לצפייה, גם כאשר סביבת הצילום עם אור חזק, טבעי או מלאכותי. בשילוב טלוויזיה/מסך תצוגה בחדרי המטופלים, LG Smart Cam Pro תאפשר לצוות הרפואי לפגוש את מטופליהם באופן וירטואלי, להעניק ייעוץ מותאם אישית ולוודא אם המטופל נדרש להגיע לביקור באופן פיזי. כמו כן, במהלך השיחה מסך הטלוויזיה של המטופל ישותף דרך המצלמה, עד לסיום השיחה.

ניתן להציב את המצלמה מעל או בסמוך לטלוויזיה \מסך תצוגה, והיא מאובזרת במערכת מיקרופונים מובנית בעלת 4 כיוונים עם ביטול הד והפחתת רעשים. המצלמה מתממשקת באופן מלא עם LG webOS, ומאפשרת להוסיף ולעדכן שירותים חדשים ומותאמים אישית בעדכוני הגרסה הבאים. המערכת של Qualcomm Technologies, Inc על שבב (SoC) לאינטרנט של הדברים (IoT) – תאפשר חוויית וידאו מצוינת עם יישומי Edge AI אינטנסיביים ותספק שירותי תוכנה לפתרונות בתחום הבריאות.

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה