אורולוגיה

מכשיר לא-ניתוחי לצורך מילת גברים מבוגרים (מתוך הכנס השנתי מטעם ה-AUA)

מכשיר פשוט וחד-פעמי, המוכר בשם PrePex, עשוי לשמש למילת גברים מבוגרים ללא צורך בהרדמה או סביבה סטרילית וללא אובדן דם, כאשר המטופלים יכולים לשוב לעבודתם בתוך מספר שעות, כך מדווחים חוקרים בכנס השנתי מטעם ה-AUA (American Urological Association).

המכשיר מבוסס על מנגנון אלסטי ומתאים עצמו סביב הטבעת הפנימית תוך הפרעה לאספקת הדם לאזור הערלה. ההתקן נותר למשך שבוע, ולאחריו נותר אזור דיסטאלי נמקי, הניתן להסרה בקלות. הצבת והסרת ההתקן אורכים פחות מארבע דקות, ואין צורך בהרדמה בעת הצבת או הסרת ההתקן. החוקרים סבורים כי המכשיר עשוי לסייע בעליה במילת גברים לצורך מניעת הדבקה בנגיף HIV באזורים בסיכון גבוה.

המחקר כלל 50 גברים בריאים, בגילאי 18-35 שנים, שעברו לאחרונה מילה באמצעות המכשיר. מהתוצאות עולה כי מילה מלאה תועדה ב-100% מהגברים. כל המשתתפים במחקר דיווחו כי היו שמחים מתוצאות הפרוצדורה.

לא תועדו תופעות לוואי בזמן ההתקן היה מונח על הערלה, ולא נרשמו מקרים של כשלון הטיפול. הגברים דיווחו על כאב מינימאלי בעת הצבת ומיד לאחר הסרת ההתקן.

ב-29 גברים חלה החלמה מלאה בתוך שבועיים מהסרת ההתקן. 20 גברים החלימו באופן מלא בתוך שלושה שבועות מהסרת ההתקן ומטופל אחד החלים באופן מלא בתוך ארבעה שבועות. הגברים יכלו לשוב לעבודתם בתוך 3-4 שעות, במקום מספר ימי מנוחה לאחר מילה ניתוחית.

מתוך הכנס השנתי של American Urological Association

לידיעה במדסקייפ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה