אורולוגיה

טיפול יומי ב-Tadalafil במינון נמוך משפר תפקוד בחולים עם הפרעות זקפה (Zhonghua Nan Ke Xue)

מתוצאות מחקר חדש עולה כי טיפול יומי ארוך-טווח ב- Tadalafil(סיאליס) עשוי להביא לשיפור משמעותי בתפקוד האנדותליאלי ובנוקשות זקפה בחולים עם הפרעות בתפקודי הזקפה.

במסגרת המחקר ביקשו החוקרים להעריך את ההשפעות של טיפול תרופתי יומי ב- Tadalafil במינון נמוך על השיפור בתפקוד האנדותליאלי ונוקשות זקפה בחולים עם הפרעות בתפקודי זקפה.

מדגם המחקר כלל 60 חולים עם הפרעות זקפה ו-24 ביקורות שקיבלו טיפול פומי ב- Tadalafilבמינון 5 מ”ג ליום, למשך 6-8 שבועות, עם הערכה לאחר IIEF-5 (International Index of Erectile Function-5), בדיקות FMD (Flow Mediated Dilatation) של העורק הברכיאלי ו-EHGS (Erectile Hardness Grading Scale) לפני ואחרי הטיפול.

51 חולים עם הפרעות זקפה השלימו את הטיפול והמעקב. בהשוואה לביקורות, בקבוצת החולים עם הפרעות זקפה תועדו מדדי IIEF-5, EHGS ו-FMD נמוכים משמעותית. לטיפול תרופתי יומי ב- Tadalafil שיעור יעילות של 96.1% בטיפול בחולים עם הפרעות זקפה, והביא לשיפור משמעותי במדדי IIEF-5, EHGS ו-FMD, בהשוואה למצב לפני הטיפול.

החוקרים מסכמים וכותבים כי טיפול ארוך-טווח ב- Tadalafil במינון נמוך עשוי להביא לשיפור משמעותי בתפקוד האנדותליאלי ובנוקשות הזקפה בחולים עם הפרעות זקפה.

Zhonghua Nan Ke Xue. 2010 Nov;16(11):1052-5

לידיעה ב-NELM

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה