רפואת ריאות

ד”ר דן פז נבחר למנהל היחידה לתהודה מגנטית – M.R.I (דוברות המרכז הרפואי לגליל)

בימים אלו החל ד”ר דן פז את עבודתו כמנהל היחידה לתהודה מגנטית (מכון ה-M.R.I) במרכז הרפואי לגליל בנהריה, לאחר שנבחר לתפקיד במכרז. הוא החליף את ד”ר משה גולדפלד, שפרש לגימלאות.

ד”ר פז, בן 47, תושב כפר ורדים, נשוי + 3, סיים בשנת 2010 את לימודיו בפקולטה לרפואה ע”ש רפפורט בטכניון. את ההתמחות עשה בתחום הרדיולוגיה בקריה הרפואית רמב”ם, ובהמשך יצא להשתלמות עמיתים (Fellowship) של שלוש שנים באוניברסיטת מקגיל שבקנדה, בתחום נוירורדיולוגיה פולשנית ואבחנתית. עם שובו ארצה לפני כשנה החל לעבוד במרכז הרפואי לגליל, ביחידה לצינתורי מוח וכרדיולוג בכיר במחלקת הדימות. בהמשך השתלב כנוירורדיולוג בכיר במכון הרנטגן (נוירורדיולוג הוא רדיולוג העוסק בפיענוח בדיקות C.T ו-M.R.I הקשורות במוח ובעמוד השדרה).

עם פרישתו לגימלאות של ד”ר גולדפלד, שימש ד”ר פז בתפקיד ממלא מקום מנהל מכון ה-M.R.I, ובחודש ינואר 2023 נבחר במכרז לתפקיד המנהל. “מדובר בתחום חשוב ביותר, שלמעשה משיק כמעט לכל מקצועות הרפואה”, מסביר ד”ר פז. “מעבר לפיענוח הבדיקות, אנו מהווים עבור הרופאים יועצים על בסיס יומי בתחומים שונים”.
כמו כן הוא מוסיף: “מדי שנה אנו עורכים במכון ה-M.R.I יותר מ-10,000 בדיקות בממוצע, כמות הנחשבת לגבוהה ביותר. חשוב לי להקפיד על שירות ברמה גבוהה בכל המעטפת שאנו נותנים, החל מהשיחה הראשונית עם המזכירה, דרך ביצוע הבדיקה ועד הפיענוח. לאחרונה התחלנו בתהליכי מיחשוב של כל המשרד, וכחלק מהמעבר לעולם הדיגיטלי, הוספנו אפשרות ליצור עימנו קשר דרך הווטסאפ. כמו כן, אני מייחס חשיבות רבה להדרכה ולימוד מטעויות. טכנאי שמבין את הסיבה הקלינית לביצוע הבדיקה ואת הפתולוגיות השונות, הוא טכנאי ברמה גבוהה יותר”.

ד”ר פז מעונין להכניס בדיקות ושירותים חדשים למרכז הרפואי בנהריה, כמו בדיקת M.R.I ערמונית, שהוכנסה בתקופה האחרונה; שירותים שיקלו על מטופלים תושבי הגליל המערבי והצפון, שנאלצים להגיע למרכזים רפואיים מרוחקים כדי לקבל שירותים אלו.

בנוסף מגלה ד”ר פז, כי בכוונתו לעסוק בתחומי מחקר והוראה, במסגרת השתייכותו לפקולטה לרפואה ע”ש עזריאלי של אוניברסיטת בר-אילן בגליל.

לסיכום הוא אומר: “אני רואה עצמי ממשיך דרכו של ד”ר גולדפלד, שהיה במובן מסוים האב-המייסד של מכון ה-MRI. אני שואף להקפיץ את המכון דרגה אחת נוספת, כדי שיעמוד בחוד החנית בתחום זה, במיוחד על רקע היותו חלק ממרכז רפואי גדול, הכולל מחלקות מהמתקדמות במדינה, כמו נוירוכירורגיה, נוירולוגיה והיחידה לצינתורי מוח”.
מנהל המרכז הרפואי, פרופ’ מסעד ברהום, בירך את ד”ר פז ואיחל לו הצלחה עם כניסתו לתפקיד. כמו כן הודה לד”ר גולדפלד על עבודתו המסורה והמקצועית, הן כמנהל היחידה והן כמי ששימש בתפקידים שונים במרכז הרפואי ובמחלקת הדימות במשך יותר מ-30 שנה.

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה