רפואת ריאות

לרגל יום הסרטן הבינלאומי שחל בתאריך ה- 4.2.15- חברת ‘ברא צמחים’ פותחת מוקד ייעוץ טלפוני חינם, המספק מענה לשאלות כיצד לשפר את איכות חייהם של חולי הסרטן בישראל באמצעות צמחי מרפא

בשנים האחרונות, חלו שינויים והתפתחויות חיוביות ברפואה בכלל ובתחום הטיפול במחלת הסרטן בפרט. כאשר לצד טיפולים קונבנציונליים שונים, עולה שימוש בטיפולים אלטרנטיביים בדומה לטיפול בצמחי מרפא, רפואה סינית ואורוודית. טיפולים טבעיים אלו, נועדו לסייע לחולה במלחמה במחלת הסרטן, להקל על הסימפטומים, תופעות הלוואי וליצור הקלה גדולה בחייו של החולה ובני משפחתו.  

ריפוי בצמחי מרפא ידוע ויעיל ביותר במסגרת הטיפולים המשלימים בטיפול בחולי סרטן: לחיזוק המערכת החיסונית, דיכוי התהליך הסרטני, הגברת פעילות נוגדת חמצון, צמצום תהליכים דלקתיים (שעשויים להיווצר בהמשך להקרנות או מפגיעה כימית), חיזוק המערכת הנפשית, וכמובן, הקלה על תופעות לוואי כתוצאה מהטיפולים.

לרגל יום הסרטן הבינלאומי (4.2.15) חברת ‘ברא צמחים’ פותחת מוקד ייעוץ טלפוני חינם, המספק מענה לשאלות חולי סרטן בישראל ובני משפחותיהם (מעל גיל 18).

במהלך יום זה, בין השעות 09:00-17:00, מומחים שונים בתחום צמחי המרפא יסייעו במתן מענה והסבר כיצד ניתן לשפר את איכות חייהם של חולים המתמודדים עם מחלת הסרטן באמצעות צמחי מרפא ומזונות על.

לפנייה למוקד הייעוץ: 04-9899051.

חברת “ברא צמחים” מובילה למעלה מעשור את ‘עולם המחר’ של רפואת צמחי המרפא, באמצעות מכלול שלם הכולל: מחקר, פיתוח, ייצור שיווק ומרכז ידע לאנשי מקצוע. החברה מציעה מוצרים באיכות גבוהה, המצטיינים ביצירתיות טיפולית ונשענים על שילוב בין חומרי הגלם האיכותיים ביותר, ידע קליני רחב וטכנולוגיות ייצור מתקדמות המבטיחות מיצוי שלם של כל צמח ושמירה על מקסימום הרכיבים הפעילים בו.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה