רפואת ריאות

פריצת דרך טכנולוגית: ReSoundLiNX מכשיר השמיעה הראשון בעולם המשמש כאוזנית בלוטות’ מתממשק ישירות עם מוצרי Apple ללא אביזרים מתווכים נוספים

דמיינו שאתם שומעים דיבור בהיר, חזק, טבעי ונוח להבנה, בכל מקום ובכל פעילות. דמיינו שאתם משוחחים בוידאו עם בני משפחתכם ב- iPhone, שאתם צופים בסרט האהוב עליכם ב- iPad או שאתם מאזינים למוסיקה האהובה עליכם ב- iPod, כל זאת באמצעות זוג אוזניות סטריאופוניות זעירות שהן במקרה גם מכשיר השמיעה שלכם זהו בדיוק ה- ReSound LiNX, המושק עתה בישראל בד בבד עם השקתו העולמית.

ירידה בכושר השמיעה נתפשת כנחלתם של ישישים, אך על פי מחקר שערכה חברת ‘אודיו מדיק’ במרץ 2014 מראה כי שניים מכל שלושה ישראלים בני 50 ומעלה סובלים בירידה בכושר השמיעה ברמה כזו או אחרת, בעוד רק 7% מהם מדווחים על שימוש במכשיר שמיעה. שני החסמים העיקריים לכך: הגדלת המודעות והתגברות על הבושה הנלווית למכשיר שמיעה.

ReSoundLiNX הוא מכשיר השמיעה הקטן ביותר מסוג רמקול-בתוך-האוזן המתממשק עם מכשירי Apple ומאפשר שימושיות מלאה, בצורה אלחוטית וללא אביזרים מתווכים. פריצת דרך זו ומגוון יתרונות ופיתוחים טכנולוגים אלו, שהוצגו לראשונה בתערוכת CES 2014, הם אשר העניקו ל-ReSound את פרס Consumer Electronics Show Design and Engineering ב-2014 בקטגוריית נגישות מוצר ותכנון אוניברסאלי.

ה- ReSoundLiNXפועל בדור השלישי של טכנולוגייה אלחוטית 2.4 GHz המשולבת בשבב החדשני SmartRange שפותח על-ידי החברה והינו מכשיר השמיעה הראשון בשוק המשלב טכנולוגיה זו עם Bluetooth®. ה- ReSoundLiNX, הינו מכשיר שמיעה זעיר, מגיע ב- 10 צבעים על פי העדפותיו של המשתמש. המכשיר מורכב מאחורי האוזן, ממנו מתחברת צינורית דקיקיה הצמודה לחלק הקדמי של האוזן ובקצה אוזניה הנכנסת לתעלת האוזן (RIE). למרות מימדיו המכשיר

ניתן להתאים את המכשיר להעדפותיו של המשתמש באמצעות אפליקציית ReSound Smart App. מבין התכונות המוצעות:           

Surround Sound by ReSound לחוויית צליל עשירה הזוכה לדירוג גבוה בקרב משתמשים במכשירי שמיעה.

אפליקציית ReSound Smart כיוון עוצמה, הקולות הגבוהים (treble) והנמוכים (bass)

תיכנות אוטמטי של הגדרות והעדפות המשתמש על פי מקום פיזי.

אפליקציית Find My Hearing Aid לאיתור המכשיר.

האביזרים האלחוטיים המשלימים מסדרת ReSound Unite מאפשרים האזנה לצלילים במצבים יוצאי דופן כמו דיבור מרחוק, דיבור בחדר הומה, האזנה למכשיר הניווט ברכב ועוד.

לדברי אהוד לב-רן, מנכ”ל אודיו-מדיק, משווקת המוצר בישראל: “ ReSoundיצרו את מכשיר השמיעה הטוב בעולם באמצעות שילוב של היכולות הטכנולוגיות של GN ReSound יחד עם הפלטפורמה החזקה בעולם שיש במכשירי Apple. אנו גאים להביא את המהפכה לישראל, כחלק מהחזון שלנו  להיות מחויבים תמידית לשיפור איכות חייהם של המשתמשים במכשירי השמיעה.  כחלק מחזון זה, קיבלנו החלטה אסטרטגית להנגיש עד כמה שאפשר את המוצר לאוכלוסייה הזקוקה לו, המוערכת בישראל בכ- 500-600 אלף איש (לעומת כ-100 אלף משתמשים במכשיר שמיעה בפועל)”.

יצרנית המכשיר GN ReSound הדנית, הינה מפתחת ויצרנית מובילה של פתרונות מתקדמים וחדשניים בתחום הטיפול בשמיעה. החברה מקדמת את המהפכה האלחוטית על-ידי פתרונות ה-2.4 GHz וה- Bluetooth® Smartהייחודיים. כעת GN ReSound באמצעות מכשיר השמיעה ReSoundLiNX – מגדירה מחדש את העתיד בתחום השמיעה.

מחיר: החל מ- 7,500 ש”ח, כולל התאמה והדרכה.

ל’אודיו מדיק’ הסדרים והנחות מיוחדות לחברי הקופות השונות.

לפרטים ותיאום פגישה: 5223*

אודות ‘אודיו מדיק’:

אודיו-מדיק נוסדה בשנת 1979 על-ידי קלינאי התקשורת אהוד לב רן, ונמנית עם החברות הגדולות והוותיקות בתחום מכשירי השמיעה בישראל. אודיו-מדיק מייצגת בישראל את חברת GN ReSound הדנית וחברת Starkey Laboratories האמריקאית, שתיים מהגדולות והאיכותיות שביצרניות מכשירי השמיעה בעולם. עובדה זו מאפשרת לנו להציע מגוון רחב מאד של מכשירי שמיעה לטווח רחב של ירידות בשמיעה, טכנולוגיות, גדלים וביצועים.

אודיו-מדיק פועלת בשיתוף פעולה עם הגופים המרכזיים בתחומי הבריאות בישראל כגון קופות החולים. כמו כן, אודיו-מדיק מספקת פתרונות שמיעה ואביזרי שמע שונים למשרד הביטחון וגופים ממלכתיים אחרים. אודיו-מדיק דוגלת בגישה המציבה את הלקוח במרכז, ונשענת על ארבעת העקרונות: מקצוענות, איכות, אמינות ושירות.

 נמסר על ידי יח”צ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה