רפואת ריאות

שיתוף פעולה של איתמר מדיקל ובית החולים תל השומר

חברת הביומד איתמר מדיקל חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם מכון הלב של בית החולים שיבא-תל השומר

המרפאה להערכת תפקוד אנדותל במכון הלב ע”ש לבייב במרכז הרפואי שיבא תל השומר בראשות פרופ’ מיכאל שכטר חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת הביומד איתמר מדיקל בע”מ, לפיו תתאפשר בדיקה למטופלי המחלקה באמצעות מכשיר הEndoPAT שפיתחה החברה לאבחון מחלות לב והפרעות קרדיווסקולריות.

ההסכם מהווה נדבך נוסף באסטרטגיית השיווק של איתמר מדיקל המתמקדת כעת בשלושה שווקים עיקריים: ארצות הברית שם ניתן קוד שיפוי על הבדיקה המבוססת על מכשיר הEndoPAT לפני כחודשיים; השוק היפני שם הקימה החברה לאחרונה חברה בת; והשוק הישראלי כאשר רק בשבוע שעבר הצטרפה איתמר מדיקל כחברה הישראלית הראשונה לחוג הידידים של “האיגוד הקרדיולוגי בישראל”.

מנכ”ל איתמר מדיקל, גלעד גליק אמר: ” איתמר מדיקל גאה בשיתוף הפעולה עם פרופ’ שכטר, מומחה בינלאומי בתחום תפקוד העורקים (תפקוד אנדותל), והמרכז הרפואי שיבא תל השומר. הסכם זה יתרום למימוש מטרתנו להנגיש את בדיקת ה- EndoPAT לקהל הרחב. לאחר תוצאות מרשימות במאות ניסויים קליניים, הטכנולוגיה קיבלה את ברכת בכירי הקרדיולוגים בעולם והיא בשלה עתה לשימוש קליני-טיפולי נרחב. הבדיקה הוכחה כבעלת ערך קליני רב בייחוד לחולים במחלות לב או לחולים הסובלים מסימפטומים כגון כאב חזה, אך גם לאנשים המעוניינים בגילוי מוקדם של מחלות לב והפרעות קרדיווסקולריות “.

מבית החולים שיב”א, תל השומר נמסר: “מכון הלב במרכז הרפואי שיבא הוא מהמובילים מסוגו בעולם. פרופ’ שכטר מנהל את מרפאת תפקוד האנדותל במכון וכן את היחידה למחקרים קליניים. הטכנולוגיה החדשנית של איתמר מדיקל תאפשר לפרופ’ שכטר להציע אבחון ומעקב יעילים יותר אף מעבר לאמצעים הקיימים כיום לקהל הרחב.”.

איתמר-מדיקל הינה חברת טכנולוגיות רפואיות ציבורית (TASE:ITMR) המפתחת מכשירים רפואיים לא חודרניים תוך שימוש באות ה- PAT® (Peripheral Arterial Tone). שני קווי המוצר הראשונים של איתמר, המבוססים על אות ה- PAT, הם ה- WatchPAT מכשיר ביתי לאבחון הפרעות נשימתיות בשינה וה- EndoPAT מכשיר לבדיקת תפקוד אנדותלי, היחיד המאושר על ידי ה-FDA המיועד לבדיקת אי תפקוד אנדותלי בשלב מוקדם ואבחון מחלת העורקים הכליליים ומחלות קרדיו-וסקולריות אחרות.

אות ה- PAT נמדד, באופן לא פולשני, מקצות האצבעות באמצעות חיישן אצבע יחיד במינו, המנותח בצורה אוטומטית על ידי אלגוריתמים ועיבוד אותות, שפיתחה החברה.

אודות מכון הלב במרכז הרפואי החולים שיב”א, תל השומר:

“ב 2008 נפתח מרכז הלב החדש בשיבא ע”ש לבייב, שכלול לראשונה תחת קורת גג אחת את כל המחלקות והיחידות, המאבחנות והמטפלות במחלות הלב וכלי הדם. המרכז החדש מאפשר שיתוף פעולה הדוק בין הצוותים הרפואיים ואינטגרציה של האבחון והטיפול הרפואי לטובת המטופל/ת ומרכז את כל אמצעי האבחנה והטיפול המודרניים והחדשניים במחלות הלב וכלי הדם תחת קורת גג אחת”.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה