רפואת ריאות

‘גפן מדיקל’ משיקה בישראל את הטכנולוגיה החדשה והמתקדמת ביותר בעולם בתחום משאבות האינסולין:

מערכת OmniPod– משאבת האינסולין האלחוטית היחידה בעולם עם הפוד הקטן ביותר .
‘גפן מדיקל’ ממשיכה להוביל את החדשנות בתחום המכשור לסוכרת ומשיקה בארץ את  הגרסה החדשה של מערכת
OmniPod: מערכת משאבת אינסולין הכוללת פוד ושלט חכם, לצד מגוון טכנולוגיות בלעדיות וחדשניות. המערכת בעלת אישור FDA ואישור משרד הבריאות בישראל.

מערכת אומניפוד הינה משאבת האינסולין היחידה בעולם שפועלת באופן אלחוטי וללא צינורית. אופן פעולתה מאפשרת שילוב אופטימלי של נוחות ודיוק הזלפת האינסולין, דיסקרטיות השימוש והגמישות המרבית בהתנהלות היומיומית ובסוגי הפעילות השונים של המשתמשים.

הגרסה החדשה של האומניפוד משפרת את חוויית השימוש במשאבה באמצעות:

– הפוד הקטן ביותר בעולם: ב-34% קטן יותר, ב-16% דק יותר וב-25% קל יותר מהפוד הישן.

– טווח הקליטה הגדול ביותר של השלט החכם: 1.5 מטר (במקום 60 ס”מ בשלט הישן)

בעזרת תכונות אלו, הפוד הופך לחלק נסגר על גוף הסוכרתי, לא בולט ולא מורגש. טווח הקליטה המוגדל מאפשר הנחתו בתיק, במגירה או על השולחן במקום מרוחק יותר, ועדיין לשלוח באמצעותו פקודות לפוד ולבצע בולוסים (הזרקות אינסולין המותאמות לארוחה או לצורך תיקון רמות הסוכר בדם).

לדברי ד”ר חוליו וינשטיין, רופא במרכז DMC לטיפול בסוכרת ומנהל היחידה לסוכרת בבי”ח וולפסון: “טכנולוגיה חדישה זו מקלה על אופן מתן האינסולין ומאפשרת לרבים מבין הסוכרתיים המטופלים באינסולין לקבל את התרופה באופן המחקה את הפרשת האינסולין מהלבלב אצל האדם הבריא; ללא כאב, ללא זריקות, בדיוק רב וללא הסרבול המלווה לצינוריות. בנוסף לכך שהמכשיר ידידותי יותר, הוא אינו בולט ובכך מאפשר שמירה על דיסקרטיות“.

ההערכה היא כי בישראל, כחצי מליון בני אדם סובלים מסוכרת ועוד כחצי מיליון עם הפרעה ברמת הסוכר בצום או בהעמסת סוכר, ללא סימנים קליניים של סוכרת. למעלה מ-30% מסוכרתיים מסוג 2 מטופלים עם אינסולין, ויותר מ- 50,000, ביניהם אלפי ילדים ובני נוער מתחת לגיל 18, סובלים מסוכרת מסוג 1 (סוכרת נעורים) התלויה באינסולין וזקוקים מדי יום לזריקות אינסולין או למשאבת אינסולין. המכשיר החדשני והמתקדם ישפר את איכות הטיפול בסוכרתיים מסוג 1 ומסוג 2 המטופלים באינסולין, בזכות היותו מאפשר חופש תנועה ללא ניתוק המכשיר ועלייה בהיענות לטיפול גורם משמעותי מאוד במחלת הסוכרת.


חברת’ גפן מדיקל’ עוסקת בייבוא ושיווק של ציוד רפואי בטכנולוגיות המתקדמות ביותר הקיימות בעולם, בדגש על מגוון רחב של פתרונות בתחום הטיפול בסוכרת, כחלק מחזון כולל לשפר את בריאותם ואורח חייהם של סוכרתיים.
http://www.geffenmedical.co.il/

 נמסר על ידי יח”צ.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה