רפואת ריאות

משקיעים בצעירים: יום של מנהיגות לצוערים לרפואה בסורוקה

צוות ועדת התמחות והסטז’ במרכז הרפואי סורוקה בראשותו של פרופ’ אייל שיינר, יזם יום גיבוש מיוחד לסטז’רים לרפואה. יום שכולו בסימן מנהיגות ומובילות התקיים בשבוע שעבר באולם גלובוס מקס VIP בבאר שבע.

נטולי מדי רופא הגיעו הסטז’רים ליום של כייף עשיר בתכנים במיוחד עבורם, בהשתתפות: ד”ר אהוד דודסון מנהל המרכז הרפואי סורוקה, פרופ’ גבי שרייבר דיקן הפקולטה למדעי הבריאות, ד”ר ניצה היימן נוימן סגנית מנהל המרכז הרפואי, פרופ’ אייל שיינר יו”ר ועדת התמחות וסטז’ ומנהל מחלקת יולדות ד’, ד”ר אורי יואל יו”ר ועדת הסטז’ הנכנס וקרן ממן מזכירת ועדת התמחות וסטז’.

במהלך היום נהנו המשתתפים ממגוון הרצאות, בהן זו של מר יעקב כחלון, סמנכ”ל רותם דשנים, שהרחיב את הידע של הנוכחים בנושא “עולם משתנה”. בהמשך נחשפו הצוערים למידע על התפתחות ישובים חדשים בנגב מפי סמנכ”ל תנועת אור, מר אופיר פישר.

להרמת כוסית חגיגית הגיע ראש העיר רוביק דנילוביץ שסיפר על תנופת הפיתוח והפוטנציאל של באר שבע כעיר העתיד וכעיר ההזדמנויות של ישראל. רוביק שיתף את הצוערים במידע על פרויקטים רבים חדשים בעיר, אפשרויות דיור ותעסוקה והכדאיות בהישארות בבירת הנגב.

לקינוח זכו בהקרנת בכורה של הסרט “ג’ובס” שיצא לאקרנים בימים אלה.

ד”ר אהוד דודסון, מנהל המרכז הרפואי סורוקה: “יש לנו את ההזדמנות לעצב בצורה הכי אינטנסיבית את הכיוון של כל אחד מהסטז’רים לעתיד”. ד”ר דודסון הדגיש את החשיבות בהתמחות בבית החולים סורוקה: “האפשרויות בסורוקה טובות יותר מכל בית חולים אחר. בסופו של דבר, בית החולים זה האנשים שבו. הרופאים הם הטייסים שמובילים את המערכת. רופא צעיר רוצה להגיע למקום שמאמין ביכולות שלו לתת את הטיפול הרפואי הטוב ביותר באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר”.

פרופ’ גבי שרייבר, דיקן הפקולטה למדעי הבריאות באוניברסיטת בן גוריון: “לראות כמות גדולה כזו של סטז’רים מראה על עוצמת בית החולים. הפקולטה למדעי הבריאות עובדת בשיתוף פעולה עם סורוקה כשהמטרה העיקרית היא לקדם את תחום הבריאות בנגב”.

נמסר על ידי:

ענבר גוטר, דוברת;  ;שרון אדרי, ע’ דוברת

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה