רפואת ריאות

בימים אלה נכנס ד”ר אהוד דודסון לתפקידו כמנהל סורוקה, לאחר כשש שנים שבהן שימש כסמנכ”ל וראש חטיבת בתי חולים של כללית

ד”ר אהוד דודסון , נשוי + 3, תושב כפר סבא, בוגר הפקולטה לרפואה שבאוניברסיטת תל אביב ומומחה ברפואה פנימית. החל את דרכו בכללית כמתמחה ברפואה פנימית בבית חולים בילינסון ומשנת 2007 שימש כסמנכ”ל וראש חטיבת בתי החולים. בין תפקידיו הקודמים בכללית ניהל את המרכז הרפואי ‘מאיר’ ומחוז צפון של ‘כללית’.

ד”ר דודסון מחליף את ד”ר מיקי שרף, שניהל את סורוקה בשש השנים האחרונות ונכנס בימים אלה לתפקידו כסמנכ”ל וראש חטיבת בתי חולים של כללית.

המרכז הרפואי סורוקה הוא בית חולים על המשרת את כל תושבי הדרום והנגב. בשנים האחרונות השקיעה הכללית בבית החולים תקציבים רבים בפיתוח תשתיות, ציוד וכח אדם.
בתפקידו האחרון, הזדמן לד”ר דודסון לעקוב מקרוב אחר צמיחתו של המרכז הרפואי סורוקה ולתמוך בהחלטות שנגעו לקידומו ולפיתוחו.

עם כניסתו לתפקיד כינס ד”ר דודסון את מנהלי כל המחלקות בסורוקה לפגישת הכרות ראשונה: “אני נרגש להצטרף למשפחה המלוכדת של צוות סורוקה, ורואה אתגר גדול ביצירת המשכיות לתנופת העשייה והפיתוח של השנים האחרונות.
בין תפקידיי הניהוליים בכללית, שימשתי גם כמנהל המרכז הרפואי מאיר וכמנהל מחוז צפון. אני מניח, שהניסיון שצברתי בכל תפקידיי יסייע לי באתגר החדש של ניהול בית חולים מיוחד זה.
הדגש יהיה להמשיך ולהעצים את המצויינות בכל היבט אפשרי – בהצטיידות בטכנולוגיות מתקדמות, בבינוי ובפיתוח, בטיפוח כח האדם המעולה של סורוקה ובגיוס כח אדם מהטובים שיש”.

ד”ר דודסון הודה לד”ר שרף על העבודה המאומצת מאז כניסתו לתפקיד לפני כשש שנים, ואיחל לו הצלחה בתפקידו החדש.

לפרטים נוספים:

ענבר גוטר, דוברת;  ;שרון אדרי, ע’ דוברת

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה