רפואת ריאות

שיתוף פעולה אסטרטגי בין ‘גפן מדיקל’ לבין חברת Abbott Diabetes Care

חברת ‘גפן מדיקל’ תטפל בישראל במערך השיווק והתמיכה במדי הסוכר FreeStyle Optium מבית חברת Abbott Diabetes Care

חברת Abbott Diabetes Care הודיעה על החלטתה להעביר את הטיפול במערך השיווק והתמיכה במדי הסוכר FreeStyle Optium, מחברת ‘איילקס מדיקל’ לחברת ‘גפן מדיקל’.

גפן מדיקל, הינה מהחברות המובילות בארץ בתחום הציוד הרפואי והמוצרים הנלווים לסוכרתיים. החברה, משווקת את מדי הסוכר FreeStyle של ADC מאז שנת 2000.

FreeStyle Optimum נחשב לאחד ממדי הסוכר הפופולאריים בישראל, זאת בזכות יכולת דיוק גבוהה במיוחד וזמן בדיקה מהיר האורך כ-5 שניות בלבד. כמו כן, הבדיקה נלקחת מטיפת דם קטנה במיוחד, כאשר כל מקלון בדיקה עטוף בנפרד, והינה היחידה המאפשרת בדיקת קטונים בדם.

רק לפני כשנה, ביצעה חברת Abbott, מיתוג מחדש של כל מדי הסוכר תחת משפחת FreeStyle המעוטרים בלוגו בדמות הפרפר הכתום. משפחת FreeStyle, מובילה את שוק מדי הסוכר בישראל ומשווקת בכל קופות החולים, במוסדות רפואיים ובבתי חולים, כאשר היקף בדיקות הסוכר העצמיות בישראל (שימוש במד סוכר לא בבדיקות דם מעבדתיות) מוערך בכ- 130 מיליון בדיקות בשנה ובמחזור מכירות כולל של כ- 40 מיליון דולר.

לדברי מנכ”ל ‘גפן מדיקל’, גיא גפן:”אנו מברכים על החלטת חברת Abbott Diabetes Care להפוך את חברת ‘גפן מדיקל’ להיות המשווקת הבלעדית של מדי הסוכר FreeStyle Optium בישראל, המצטרפים למשפחת מדי הסוכר FreeStyle Lite המשווקת ע”י גפן מדיקל.
גפן מדיקל תמשיך להוביל את שוק הפתרונות הטכנולוגים עבור האוכלוסייה הסוכרתית בישראל למען איכות חיים טובה יותר”.

חברת’ גפן מדיקל’ עוסקת בייבוא ושיווק של ציוד רפואי בטכנולוגיות המתקדמות ביותר הקיימות בעולם, בדגש על מגוון רחב של פתרונות בתחום הטיפול בסוכרת, כחלק מחזון כולל לשפר את בריאותם ואורח חייהם של סוכרתיים.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה