רפואת ריאות

AttenGo – הדרך הטבעית לשיפור הזיכרון וטיפול בהפרעות קשב וריכוז

AttenGoהינה חברה ישראלית אשר הוקמה בשנת 2006 לצורך מתן מענה טיפולי בפתרון

ושיפור תפקוד יומיומי לבעלי הפרעת קשב וריכוז המבוסס על תיאוריות מתחום  הנוירולוגיה הקוגניטיבית.

בחברה עוסקים בפיתוח אמצעים טכנולוגיים מבוססי פעילות נוירו-קוגניטיבית ממוחשבת וכן בהדרכה והכשרה של אנשי מקצוע ומטפלים העוסקים עם אוכלוסיות הפרעות קשב וריכוז, ליקויי למידה, בעיות שפה ותקשורת ועוד.

המערכת הינה כלי ממוחשב לאימון יכולות קשב וריכוז ומיועדת לילדים ומבוגרים כאחד. המערכת פותחה בישראל ומבוססת על עבודה קלינית של עשרות שנים ואלפי מטופלים בקליניקת ACE בטורונטו קנדה. 

הייעוד של מפתחי השיטה הוא לספק פתרונות יעילים וטבעיים לכל הגילאים לטיפול בהפרעת קשב וריכוז, לטיפול בבעיות קוגניטיביות ולאלה שרק רוצים לשפר את המיומנויות הקוגניטיביות שלהם.

 -התוכנה AttenGo

  AttenGo הינה תוכנת אונליין חדשנית המבוססת על אימון שיטתי והדרגתי של פעילות מוחית לצורך שיפור הקשב, הריכוז ומיומנויות קוגניטיביות נוספות הנחוצות ללמידה תקינה. התוכנה מבוססת פעילות נוירו- קוגניטיבית אשר מעלה גלי מוח נדרשים להפקת קשב וריכוז (ביתא 1) ופועלת במקביל על פיתוח וחיזוק מערכת הקשב על היבטיה השונים. אימון בתוכנה ישיג רמות קשב וריכוז גבוהות בכל מצב וישפר את התפקוד הלימודי וההתנהגותי.

השימוש בתוכנה מתאים לבני נוער, סטודנטים, בעלי הפרעות קשב וריכוז  וליקויי למידה.

איך עובדת התוכנה

נכנסים לאתר האינטרנט ונרשמים כמנויים חדשים. לאחר אבחון קצר תותאם תוכנית אימון אישית. התוכנית כוללת תרגילים מאתגרים המעניקים פידבקים בזמן אמת, מעלים את המוטיבציה ואת רמת הביצועים. בכל עת ניתן לצפות בציונים ובגרף התקדמות. התוכנה הינה מקוונת וניתן לעבוד בה מכל מחשב שמחובר לאינטרנט.

כל אימון אורך כ- 25 דקות במשך 3-4 פעמים בשבוע, דבר אשר מביא תוצאות תוך 3 חודשים עם אפקט קבוע ולטווח ארוך. התוצאות באות לידי ביטוי בלימודים, בהתנהלות האישית ובתפקוד היומיומי. 

החברה מעבירה הרצאות, ימי עיון, סדנאות מעשיות וקורסים לפסיכולוגים, מאבחנים, מרפאים בעיסוק, אנשי חינוך והוראה מתקנת המעוניינים להכיר טוב יותר את סוגיית הפרעות הקשב והריכוז, את השלכותיה לתפקוד וההתנהלות היומיומית ועל מתן כלים מעשיים אפקטיביים על מנת לשפר את התפקוד וההתנהלות.

כמו מציעה החברה הדרכה לקהל הפרטי, ביניהם הורים המעוניינים להעצים את היכולת האישית על ידי מתן כלים מעשיים באמצעות מערכת .

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה