רפואת ריאות

מותג COMPEED המספק פתרונות לנזקי עור מציג: רפידות ג’ל לכרית כף הרגל להקלת הלחץ הנגרם מנעלי עקב

הרפידות החדשות, מעניקות פתרון מושלם לבעלי משרה העומדים שעות ממושכות על הרגליים ועוצבו בשיתוף על ידי מומחים מובילים מתחום הספורט

מותג COMPEED המספק פתרונות לנזקי עור מציג: רפידות ג’ל לכרית כף הרגל להקלת הלחץ הנגרם מנעלי עקב.

הרפידות החדשות, מעניקות פתרון מושלם לבעלי משרה העומדים שעות ממושכות על הרגליים ועוצבו בשיתוף עם מומחים מובילים מתחום הספורט.

מותג COMPEED הנו מותג מוביל אשר כולל מגוון מוצרים המיוצרים על ידי טובי המומחים לנזקי עור, תוך שימוש בטכנולוגיות חדישות ביותר לטיפול בפצעים. הטכנולוגיות החדשניות מעניקות הגנה אופטימאלית, הקלה מיידית מפני כאב וריפוי מהיר למגוון מצבי עור ביניהם: טיפול בפצעי חום וקור, טיפול בשלפוחיות ויבלות, טיפול בבליטות עצם בכפות הרגליים, טיפולים לכף הרגל ועוד.

רפידות הג’ל של COMPEED, מרפדות ביעילות את כרית כף הרגל ומסייעות במניעת הכאב הנגרם מנעלי עקב.  הרפידות עשויות סיליקון רך במיוחד ומתאפיינות במרקם ג’לי רך שעוצב במיוחד לסייע בעיסוי כף הרגל ובמניעת כאב.

רפידות הג’ל, בעלות מבנה אוורירי המאפשר לרגל לנשום ומעניק מגע רך יותר אשר נועד להקל על הלחץ והכאב המתמיד הנגרם מהנעליים. הרפידות, מגיעות עם בסיס הנצמד לנעל על מנת לשמר את הרפידה ולקבע אותה במקום. ניתן להסיר את הרפידות ולכבס במכונת כביסה בתדירות גבוהה ללא כל הגבלה.

מחיר לאריזה המכילה 2 יחידות: 39.90 בלבד.

להשיג ברשת סופר פארם וברשת ניו פארם.

אודות חטיבת מוצרי הצריכה של ג’ונסון אנד ג’ונסון:

חברת ג’ונסוןאנדגונסון – חברת בת של הקונצרן העולמי בעל השם הזהה אשר מחויב לבריאות הצרכנים משנת 1886. עם כ-115,500 עובדים ביותר מ-250 חברות, ג’ונסוןאנדגונסון, נחשבת לאחת החברות העסקיות הגדולות ביותר בתחום שירותי הבריאות.

הבסיס לפיתוח בחברה מושתת על שיתוף פעולה עם מומחים ומחויבות אישית למחקר.

ג’ונסון אנד ג’ונסון, מיוצגת בתחום הבריאות וההיגיינה עם מגוון רחב של מותגים מובילים, ביניהם: o.b, ג’ונסונ’ס בייבי, קרפרי, ליסטרין וקומפיד.

נמסר על ידי יח”צ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה