בריאות הציבור-קידום בריאות

מרכז ”מור לאישה” משיק שירות חדש: מערך בדיקות סקר לנשים במסלול המהיר בישראל

השירות יכלול סדרת בדיקות המומלצות לכל אישה, בתוך פרק זמן קצר של שעתיים, תחת קורת גג אחת

השירות יוצע לנשים מעל גיל 40 ויכלול ייעוץ מידי המומחים הגדולים בישראל בתחום בריאות האישה

מרכז “מור לאישה”, אשר פתח את שעריו בימים אלה במרכז שוסטר- רמת אביב, משיק שירות חדש בשם “סקר מור-לאישה”, שמטרתו לאפשר לנשים לבצע סדרת בדיקות המומלצות לנשים “באמצע החיים”, תוך פרק זמן קצר במיוחד ותחת קורת גג אחת. לצד בדיקות אלה, אותן נשים יוכלו גם ליהנות מייעוץ אישי מצד המומחים הגדולים בתחום בריאות האישה בישראל.

בדיקות הסקר, אשר יתקיימו במרכז “מור לאישה”, יכללו פגישה עם אחות פרטית, שתפרט על אופן ביצוע סידרת הבדיקות ותבצע בדיקת לחץ-דם ומשקל. לאחר מכן, יתקיימו הבדיקות הבאות: בדיקת ממוגרפיה, א.ק.ג, בדיקת צפיפות עצם, בדיקת עיניים, צילום פונדוס, ייעוץ תזונה מקצועי, בדיקה של רופא נשים הכוללת ביצוע משטח פאפ. עם קבלת התוצאות, תתקיים שיחת סיכום עם הרופא המומחה בנוגע לממצאים, תוך מתן המלצות לטיפול עתידי. 


פרופ’ אמנון בז’זינסקי, מנהל תחום בדיקות הסקר במרכז “מור לאישה”: “כיום, נשים בישראל מתעניינות יותר ויותר במצב בריאותן ובדרכים לשמירה על בריאות טובה. עם זאת, חלקן אינן מודעות להנחיה לבצע בדיקות שיגרה ולפיכך אינן מבצעות את הבדיקות הנדרשות. הסיבה העיקרית לכך היא הטרחה, אי-הנוחות והזמן המבוזבז שבביצוע כל הבדיקות. ברוב המקרים, הדבר כרוך בפניה למספר רופאים ומספר מכוני בדיקה בזמנים שונים, ולעיתים קרובות חסרים הייעוץ וההדרכה המקצועיים בפיענוח תוצאות הבדיקות. בדיוק לשם כך, נבנה מערך הבדיקות “סקר מור-לאישה”, שמטרתו לתת מענה מהיר ומקצועי לאותן נשים מצד הרופאים המובילים בישראל, תחת קורת גג אחת”.

השירות מוצע לכלל הנשים בגילאים 40-70, בעלות חד פעמית של 1800 , כאשר במקרים מסוימים ניתן לקבל החזר עם מתן החשבונית, עבור הייעוץ מהביטוחים המשלימים של הקופות וכן מהביטוחים הפרטיים.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה