בריאות הציבור-קידום בריאות

הפחתה בתמותה ושיפור בתוצאות במטופלים באמצעות ה- Home Monitoring של ביוטרוניק (Cardiostim)

מקור ההודעה : חברת ביוטרוניק

ע”פ הודעת ביוטרוניק, בקונגרס הקרדיולוגים הבינלאומי, Cardiostim שנערך בניס, צרפת, נקבע כי השימוש במערכת ה- Home Monitoring של חברת ביוטרוניק משפר משמעותית תוצאות קליניות אצל חולים ששסבלו מהפרעות בלבם?. פרופ’ ג’רהארד הינדריקס, רופא במכון הלב באוניברסיטת לייפציג, ומי שעמד מאחורי מחקר IN-TIME, הגדיר את שלבי האבחון הראשוניים וההתערבות האפשרית במצבם של חולי הלב המושתלים שמציעות מערכות Home Monitoring כ”קריטיים” לטיפול אופטימלי בחולים וככאלה היכולים להפחית במספר מקרי התמותה שלהם.  

מחקר IN-TIME הבינלאומי, הוכיח כי יש הפחתה ניכרת בתמותה של חולי אי ספיקת לב, עקב כשל בתפקוד הלב, כאשר הם נעזרו בשירותי ניטור ביתי מרחוק. “התוצאות של המחקר הראו ירידה של מעל 50 אחוז במקרי המוות בחולים שסבלו מכשל בפעילות הלב שעשו שימוש במערכת Home Monitoring, בין אם היה להם דפיברילטור מושתל או בין אם היה להם דפיברילטור דו-חדרי המותאם לחולי אי-ספיקת לב”.

“מחלות לב יכולות להיות קשות לניהול”, אומר פרופ’ הינדריקס. “IN-TIME הוכיח כי באמצעות ניטור ושליחת מידע לגבי שינוי במצב החולה, מערכת ה- Home Monitoring מאפשרת לרופאים להגיב מהר ולמקסם את הטיפול. Home Monitoring היא כלי הכרחי לניהול הטיפול בחולים הסובלים מכשל לבבי אצלם הושתלו קוצבים או דפיברילטורים”.

לדברי ד”ר פיליפ סומר, מממכון הלב של אוניברסיטת לייפציג, “מערכת ה- Home Monitoring ממקסמת ומייעלת את העבודה בקליניקה, כך שאנו יכולים להפנות את מירב האנרגיה שלנו לחולים שזקוקים לנו הכי הרבה. היכולת לראות את החולה ברגע הנכון היא יתרון עצום בשבילם, שכן היא מאפשרת לנו להגיב מהר לצרכים שלהם”.

ע”פ הודעת החברה, ביוטרוניק הינה חלוצה בניטור מרחוק באמצעות ה- Home Monitoring מאז היישום הקליני הראשון שלו בשנת 2000. כיום, ישנו שימוש נרחב ב- Home Monitoring ביותר מ- 3800 מרפאות וב- 55 מדינות ברחבי העולם. המערכת, בעלת אישורי FDA ו- CE (מאושרת כמחליפה של מרפאות המעקב ובנוסף לזיהוי מוקדם) עוקבת אחר מצבו של המטופל ובכך מאפשרת צמצום הביקורים של המטופלים בקליניקה לצורך מעקב, באופן בטוח, וזיהוי מוקדם של ארועים קליניים רלוונטיים. במידה וישנה אנומליה בפרמטרים, המערכת שולחת התראה ישירות לאח/אחות האחראי/ת האמונים על מערכת הניטור ו/או לרופא המטפל (על ידי מייל, SMS ו/או פקס). ייחוד המערכת ע”פ ההודעה הוא בכך שהיא מאפשרת ניטור אלחוטי, אוטומטי, רציף ומרחוק של מצב המטופלים וסטטוס המוצר המושתל עם עדכון יומיומי שוטף וללא צורך בפעולת גומלין כלשהי מצידו של המטופל.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה