העיתון “אינדיפנדנט” מפרסם כי חברת דנונה משווקת בתורכיה את תחליף החלב שהיא מייצרת, אופטימל, על ידי פרסומים הקוראים לאמהות לתינוקות בני חצי שנה להעניק לילדיהן את התחליף מפני שהן אינן מייצרות מספיק חלב כדי להזין אותם. בכתבה ב’הארץ’ נכתב כי מסע הפרסום המדובר בתורכיה, שעלה ב-2010, הביא להגדלת המכירות של תחליף החלק ב-15% לפחות. מהכתבה עולה שדנונה טוענת כי מסע הפרסום מבוסס על הנחיות של ארגון הבריאות העולמי (ה-WHO) וכי האו”ם ויוניצ”ף תומכות בקמפיין, אך כי ה-WHO דווקא דורש כי דנונה תחדל להשתמש בשם ובלוגו הארגון וגם ביוניצ”ף מכחישים שתמכו בכך.
בריאות הציבור-קידום בריאות
דף הבית » בריאות הציבור-קידום בריאות » סערה באירופה סביב קמפיין של חברת דנונה הקורא לאמהות לעבור לתחליף חלב מפני שחלב האם שלהן אינן מספק את צורכי ילדיהן ('הארץ')
השאירו תגובה
רוצה להצטרף לדיון?תרגישו חופשי לתרום!