בריאות הציבור-קידום בריאות

חברת התרופות GSK (גלקסוסמיתקליין) משיקה: ביוטן (biotene) – סדרת מוצרים ליובש בפה

חברת התרופות GSK (גלקסוסמיתקליין), מרחיבה את סל מוצריה בתחום בריאות הפה ומאמצת את ביוטן (biotene) – סדרת מוצרים להקלה ביובש בפה.

ביוטן מגוון מוצרים להקלה ביובש בפה:

סדרת ביוטן פותחה במיוחד כדי להתאים לריריות הרגישות של הסובלים ולטפל בתופעת היובש בפה. ביוטן מציעה מוצרים שהינם תחליפי רוק . המוצרים אינם מכילים אלכוהול ודטרגנטים חזקים. בסדרה: ג’ל ושטיפת פה.

מהו יובש בפה? כל אחד עלול לסבול מיובש בפה בנקודת זמן מסוימת. לדוגמא, כאשר אנו  עצבניים או לחוצים, רובנו מכירים את התחושה בה אין מספיק רוק בפה. עבור חלק מהאנשים תופעת היובש בפה יכולה להיות בעיה קבועה. ככל שאנו מתבגרים, הסיכוי שנחווה יובש בפה עולה, אך הבעיה יכולה להתקיים גם בקרב בני 30 ומעלה.

מה גורם ליובש בפה? יובש בפה מתרחש כאשר בלוטות הרוק מפסיקות לפעול ביעילות. ידוע כי למעלה מ-60% ממקרי יובש בפה נגרמים על-ידי תרופות. למעלה מ-400 סוגים שונים של תרופות קשורים ליובש בפה. כמות התרופות שאדם נוטל, קשורה ישירות לסיכוי לחוות יובש בפה.

המצב הבריאותי גם הוא קשור ליובש בפה, אנשים הסובלים מסכרת או מחלת siogren, אנשים מעשנים, בלחץ נפשי, בחרדה או נשים בהריון עשויים לסבול יותר מיובש בפה.

מהם הסימנים ליובש בפה? הסימנים ליובש בפה יכולים לכלול קושי באכילה, קושי בבליעה, קושי בדיבור, תחושת צריבה בפה, הפרעות בתחושת הטעם, כאב בלשון, שפתיים יבשות, סדוקות וכואבות, ריח רע מהפה, קושי מתמיד בהרכבת תותבות, תחושת צימאון בעיקר בלילה ולשון מחוספסת ויבשה. לעיתים, כמות הרוק המופקת בפה יכולה לרדת לעד 50% לפני שהסימנים הללו מורגשים. סימנים אלו עלולים להשפיע באופן ניכר גם על הביטחון העצמי.

האם יובש בפה גורם לבעיות נוספות? לרוק תפקיד הגנתי חשוב ביותר בגוף.הוא שומר על לחות הפה, מסייע בהגנה על השיניים מפני עששת, מסייע במניעת זיהומים ומסייע בריפוי פצעים בפה. משום כך, יובש בפה עשוי לגרום לבעיות נוספות.

כיצד תדע אם אתה סובל מיובש בפה? מי שחש יובש בפה בזמן שהוא אוכל, זקוק לשתייה כדי לסייע בריכוך מזון יבש, מתקשה בבליעת מזון מסוים ו/או נוטל מספר רב של תרופות ייתכן ויש לו יובש בפה, גם אם לא שם לב לסימנים מיוחדים.

שיטת אנזימי הרוקLP3 הייחודית של ביוטן מוסיפה רוק טבעי

שיטת ביוטן פותחה כדי להקל על יובש בפה.  הנוסחה של ביוטן מוסיפה רוק טבעי , מספקת חלבונים וחלק מאנזימי הרוק החסרים למטופלים הסובלים מיובש בפה ומחוסר ברוק. ההגנה הטבעית של הרוק מכילה שילוב של חלבונים ואנזימים שלכל אחד מהם תפקיד ייחודי:

החלבון lactoferrin, נקשר לברזל החיוני לגדילה של חיידקים.

האנזימים:

   (lysozyme) פוגע בדופן תא החיידק וגורם למות התא.

   (lactoferoxidase) תוצר של hypothiocyanite , חומר אנטיבקטריאלי חזק.

שיטת אנזימי הרוק LP3 הייחודית מוסיפה רוק טבעי . הנוסחה של ביוטן מספקת מרכיבי רוק חיוניים אלו על מנת לשמור על סביבה אורלית ולהעניק הגנה מפני יובש בפה, להוסיף את ההגנה הטבעית של הרוק ולחזק את ההשפעה האנטי בקטריאלית הטבעית של הרוק המוחלשת בפה יבש.

טיפים להקלה על יובש בפה: 

שתה מים או משקאות ללא סוכר לעיתים קרובות

הימנע ממשקאות המייבשים את הפה כמו משקאות המכילים קפאין ואלכוהול

לעס מסטיק או סוכריות ללא סוכר כדי לעודד הפרשת רוק.

הימנע מצריכת טבק מאחר ויש לו השפעה מייבשת

השתמש במכשיר אדים על מנת לשמור על אוויר לח.

אם אתה חושב שהתרופות שאתה נוטל עלולות להיות הסיבה לבעיה, התייעץ עם הרופא שלך. ייתכן כי הוא יכול לשנות את התרופות שלך ובכך לסייע לך להתמודד עם בעיית היובש בפה.

הימנע משימוש בשטיפות פה המכילות אלכוהול מאחר שהן עלולות לייבש את הפה.

מחיר והיכן ניתן להשיג:

את מוצרי סדרת ביוטן להקלה ביובש בפה, ניתן להשיג, ללא מרשם רופא, ברשתות הפארם ובבתי המרקחת ברחבי הארץ. מחירו המומלץ לצרכן של ביוטן ג’ל 74.90 , מחירה המומלץ לצרכן של ביוטן שטיפת פה 94.90.

ביוטן מיובא ומשווק בישראל על די חברת התרופות GSK (גלקסוסמיתקליין).

נמסר על ידי יח”צ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה