בריאות הציבור-קידום בריאות

תלמה מקבוצת יוניליוור, המובילה את שוק הדגנים בישראל מחזירה לקדמת הבמה את אחד ממוצרי הדגל של החברה – ברנפלקס תלמה, במתכון משופר ואריזה חדשה.

תלמה- הכוח להצליח!

תלמה מובילת שוק הדגנים בישראל מחזירה לקדמת הבמה את מוצר הדגל הבריאותי

ברנפלקס באריזה חדשה ומתכון חדש

הדגנים עשירים בסיבים תזונתיים המסייעים בשמירה על המשקל ואורח חיים בריא

ברנפלקס, עשוי דגנים פריכים מחיטה מלאה ופתיתי סובין, מהווה מקור מצוין לסיבים תזונתיים המעניקים תחושת שובע לאורך זמן ובכך מסייעים בהפחתת המשקל ותורמים לפעילות סדירה של תהליך העיכול.

ברנפלקס שומר על טעם ופריכות יוצאי דופן, מעניקים שילוב מושלם של בריאות ואנרגיה זמינה להתחלה טובה ובריאה של היום עבור קהל צרכנים שוחר בריאות והמעוניין בשמירה על המשקל.

אורנה לוי, דיטאנית ראשית יוניליוור ישראל: “פחמימות מורכבות מהוות חלק מרכיבי התזונה העיקריים החיוניים לגופנו. יתרונם העיקרי בכך שהן מתפרקות באופן איטי ומבוקר בגופנו וטעמן אינו מתוק. סיבים תזונתיים הם חלק מהפחמימות, ברובם ללא ערך קלורי והם חיוניים לאורח חיים בריא. ההמלצה היומית לצריכת סיבים תזונתיים עומדת על כ-23-35 גרם. תפריט המבוסס על פחמימות מורכבות מאופיין במאכלים עשירים בסיבים תזונתיים, כמו לחם מלא קרקרים מלאים, אורז מלא או דגנים מלאים כגון מנת ברנפלקס, המכילה קרוב ל- 24 גרם סיבים. “

ברנפלקס שומר על טעם ופריכות יוצאי דופן, מעניקים שילוב מושלם של בריאות ואנרגיה זמינה להתחלה טובה ובריאה של היום עבור קהל צרכנים שוחר בריאות והמעוניין בשמירה על המשקל.

סדרת ברנפלקס תלמה מציעה שלושה מוצרים עשירים בסיבים תזונתיים: ברנפלקס, ברנפלקס ללא סוכר וברנפלקס בכשרות בד”צ המוצעים לצרכן במחיר מומלץ של 19.99 לאריזה במשקל 500 גרם.

המהלך ילווה בקמפיין תחת המסר “ברנפלקס תלמה זה סיבים וסיבים זה ברנפלקס תלמה” שיעלה בערוצים 2, 10, 9, ו- 24 וימשך כשלושה שבועות. בנוסף ייתמך הקמפיין בפעילות אינטרנט, עיתונות שילוט חוצות וקד”מ.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה