פסיכיאטריה

תוצאות חיוביות ל-Desvenlafaxine בטיפול במבוגרים עם דיכאון מג’ורי (מתוך הודעת חברת פייזר)

חברת פייזר הודיעה על תוצאות חיוביות ממחקר בשלב 4 להערכת היעילות של SNRI (Serotonin and Norepinephrine Reuptake Inhibitor) סלקטיבי, Desvenlafaxine (Pristiq), בטבליות בשחרור-ממושך, לטיפול במבוגרים עם הפרעת דיכאון מג’ורי.

המחקר הרב-מרכזי, אקראי-מבוקר, כלל 924 חולים עם הפרעת דיכאון מג’ורי (MDD או Major Depressive Disorder). באלו שטופלו במשך שמונה שבועות ב- Desvenlafaxine במינון 50 מ”ג ליום ובאלו שקיבלו מינון של 100 מ”ג ליום נרשם שיפור משמעותי מתחילת המחקר במדד HAM-D17 (17-Item Hamilton Rating Scale for Depression), בהשוואה למשתתפים בקבוצת הפלסבו.

מדד HAM-D17 שימש כתוצא היעילות העיקרי במחקר. בנוסף, החברה מדווחת כי מרבית תופעות הלוואי של הטיפול עלו בקנה אחד עם פרופיל הבטיחות והסבילות של התרופה.  הם מסבירים כי מחקר קודם מצא כי התרופה עלולה לעורר בחילות, סחרחורות, הפרעות שינה, הזעת-יתר, עצירות, ישנוניות, ירידה בתאבון והפרעות ספציפיות בתפקוד המיני בגברים.

אנשי החברה מסרו בהודעה כי תוצאות אלו מצטרפות לגוף הראיות התומך ב- תוצא היעילות העיקרי במחקר היה כאפשרות טיפול בחולים הסובלים מהפרעת דיכאון מג’ורי.

מתוך הודעת חברת פייזר

לידיעה במדסקייפ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה