ע”פ דיווח בדהמרקר, משה”ב עומד לבדוק תלונות לפיהן YNET ביצעה קידום מסחרי של תרופת ציפרלקס המיועדת לטיפול בדיכאון. במהלך סדרת כתבות אינטרנטיות שנקראו “חלון לנפש” חשפו אישים שונים בעיות נפשיות, כשחלק מהמשתתפים ציינו כי טופלו בציפרלקס. בצמוד לכתבות הופיע פירסום גוגל שהפנה לאתר Goodays העוסק בבעיות נפשיות ואשר מופעל בחסות חברת לונדבק, משווקת הציפרלקס.
כזכור, “ידיעות אחרונות” , הבעלים של YNET היו לאחרונה במוקד הסערה של הפירסומים על טיפולים בתרופות פסיכיאטריות הניתנות במסגרת תכנית “האח הגדול” של “קשת” שטענה שהפירסומים ב”ידיעות אחרונות” היו מגמתיים ונבעו מאינטרסים עסקיים ותקשורתיים.
השאירו תגובה
רוצה להצטרף לדיון?תרגישו חופשי לתרום!