פסיכיאטריה

גברים מהורהרים ונשים חייכניות נתפסים כמושכים מבחינה מינית (Emotion)

ממחקר חדש עולה כי גברים מהורהרים או ביישנים, שאינם מחייכים יתר על המידה נתפסים בעיניי הנשים כמושכים מבחינה מינית. מנגד, נשים חייכניות נתפסות כמושכות יותר בעיניי הגברים.

מהתוצאות עולה כי בעיניי נשים, גברים שמחים פחות מושכים מבחינה מינית, בהשוואה לאלו עם הבעה של גאווה או רמז כי עשו מעשה שלילי והם מודעים לכך.

במסגרת המחקר הציגו החוקרים תמונות של בני המין השני לגברים ונשים. המשתתפים נשאלו אודות התגובות הראשוניות שלהם למשיכה המינית אל בן או בת המין השני על-בסיס ההבעות שראו.

גברים שחייכו נחשבו כפחות מושכים בעיניי הנשים. מנגד, התגובה של הגברים הייתה הפוכה בדיוק, כאשר נשים שחייכו נתפסו כמושכות ביותר וזו הייתה ההבעה האטרקטיבית ביותר בעיניי הגברים.

החוקרים מודים כי הם אינם בטוחים מדוע גברים ונשים מגיבים באופן שונה לחיוכים. בגברים, חיוך גדול עשוי לשוות לגבר מראה נשי או מיואש יותר ליחסי מין.

המחקר גם תומך בתפיסה לפיה נשים נמשכות לילדים רעים. נשים נמשכות לבחורים דוגמת ג’יימס דין, או אדוארד הערפד. גברים שעשו מעשה רע, אך מודעים לכך ומעונים בשל זאת.

הבעה הרומזת לבושה הינה מחווה המעידה על צורך בסימפתיה. נשים נמשכו לגברים שהבעות פניהם ושפת גופם רמזו לבושה.

החוקרים מדגישים כי הם התמקדו רק בתגובות הראשוניות למשיכה מינית, ולא ממליצים לגברים לאמץ מדיניות נגד חיוכים להשגת מערכת יחסים ארוכת טווח.

Emotion 2011

לידיעה במדסקייפ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה