פסיכיאטריה

דיווח על 5 מחקרים קליניים חדשים בישראל המצטרפים למאגר המחקרים

5 מחקרים קליניים חדשים בתחומי מחקר מגוונים,  המתנהלים בישראל, התווספו היום למאגר המחקרים של e-Med . כפי שניתן לראות בהמשך, חלק מהמחקרים עדיין בשלב חיפוש חולים, וחלקם סיים את שלב הגיוס.

מאגר המחקרים של e-Med הוקם לאחרונה כדי לאפשר לציבור הרופאים והמנויים להיות נגישים למחקרים המתקיימים בארץ, הן בכדי לבחון את האפשרות לשלב חולים מתאימים, והן בכדי לבדוק את האפשרות להשתלב בצוות המחקר. 

נכון להיום כלולים במאגר למעלה מ-50 מחקרים שונים, וניתן לעיין ולבצע חיפוש לפי נושא וכד’ באמצעות הקישור הקבוע בכל דף באתר מצד ימין, (מתחת למאגר התרופות). בארץ מתקיימים עוד עשרות וכנראה מאות רבות של מחקרים. אנו מקווים שמנהלי המחקרים יראו באפשרות זו של הגדלת הנגישות למחקרים (עם שמירת פרטיים סודיים בהתאם לצורך…) לקהיליה הרפואית בישראל כהזדמנות מצויינת לגייס חולים ולשלב עוד רופאים המעוניינים לקחת חלק בפעילות המחקרית בארץ. 

כל אחד ממנויי האתר שיש לו מידע או שהוא מעורב במחקר קליני, מוזמן לפנות אלינו באמצעות “כתוב לנו” הנמצא בכל דף באתר, או ישירות ממאגר המחקרים.

  המחקרים החדשים עוסקים בנושאים הבאים:

היעילות והבטיחות של rhGAA לטיפול בחולים במחלת אגירת גליקוגן בתינוקות – לעיון בפרטי המחקר ניתן להקליק כאן. 

היעילות והבטיחות של מתן bosentan לטיפול בחולים עם ביברוזיס ריאתי כתוצאה מסקלרודרמה – לפרטים נוספים להקליק כאן 

מחקר שלב III של השילוב של capecitabine עם oxaliplatin (XELOX) כנגד fluorouracil/leucovorin כטיפול עזר בחולים שעברו ניתוח להסרת גידול במעי הגס – לפרטים נא להקליק כאן .

מחקר בחולים שלאחרונה נפגעו באופן מוחלט בעמוד השידרה  – לפרטים הקלק כאן

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה