פסיכיאטריה

משבר של בריאות מינית באנגליה, גידול בנדבקים במחלות מין ובהריונות לא רצויים בבני נוער


אנגליה נמצאת בעיצומו של משבר של בריאות מינית, מאחר שאנשים עדיין לא מרגישים בנח ומתקשים לדבר בפתיחות עם ילדיהם על מערכות יחסים, סקס, ובריאות מינית, כך על פי דיווח ב-BMJ.

 יותר  אנשים מתמיד סובלים  כעת ממחלות המועברות במין באנגליה, כך על פי דו”ח של וועדת הבריאות. למרות זאת, שירותי ייעוץ למין בטוח סובלים מהיעדר מינון חמור ולא מסוגלים להתמודד עם הביקוש הגדל לעזרה.

מספרים מראים כי קרוב לאחת מעשר נשים צעירות באנדליה סובלת ממחלת מין (STD’s) מסוג כלמידיה. בין 96′ -01′  מספר האנשים שאובחנו כסובלים מזיבה כמעט הוכפל, מ-12,000 ל-22,000 בשנה, ומספר מקרי הסיפיליס עלה בקרוב ל- 500%. הממלכה המאוחדת היא בעלת המספר הגבוה ביותר של הריונות נעורים באירופה, ומספר מקרי ה-HIV הגיע למספר הגבוה ביותר בשנה שעברה. 

רופאים בכירים באנגליה מצביעים על הנתונים כעדות שצריכה לשכנע את הממונים לשנות את המדיניות הקיימת ולהקצות כספים רבים יותר לטובת הנושא על מנת ולמנוע את המשך ההידרדרות הבריאותית.  למרות זאת, הועדה קבעה כי אכן חלק מהבעיה היא חוסר יכולת של ההורים לדבר עם ילדיהם על הנושא בפתיחות ולכן חסרה עדיין מודעות בנושא הבריאות המינית.

לידיעה ב- BMJ  2003;326:1281 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה