מותג שטיפות הפה המוביל בעולם LISTERINE משיק שטיפת פה חדשה

LISTERINE Total Care

השטיפה החדשה, בעלת 6 יתרונות במוצר אחד, מכילה שמנים ארומטיים, פלואוריד ואבץ כלוריד המסייעים לשמירה על בריאות השיניים והחניכיים.

ליסטרין Total Care בעלת נוסחה מתקדמת ביותר, המסייעת באופן פעיל במניעת הצטברות אבן שן הגורם העיקרי למחלות חניכיים וכן באמצעות פעילות גם באזורים שמתחת לקו החניכיים וכיסי השן. שטיפת ליסטרין, הוכחה כיעילה במיוחד בצמצום הצטברות רובד החיידקים בהשוואה למוצרים אחרים הקיימים בשוק וכן מעניקה הגנה לנשימה רעננה למשך 24 שעות.

שטיפת הפה Total Care מספקת 6 יתרונות בולטים: מונעת ומפחיתה את רובד החיידקים בחלל הפה, הגורם העיקרי למחלות חניכיים, מחזקת את השיניים מפני עששת, שומרת על נשימה רעננה עד 24 שעות, מפיגה ריח רע מהפה (הליטוזיס), מונעת היווצרות אבן שן ובכך שומרת על מראה הלובן טבעי של השיניים ושומרת על חניכיים בריאות.

LISTERINE Total Care מכילה שמנים ארומטיים המסייעים בשמירה על רעננות הנשימה ונלחמים בחיידקים המזיקים בחלל הפה כולו, גם במקומות אליהם מברשת השיניים אינה יכולה להגיע. נוכחות השמנים בתמיסה מצמצמת את שכבת רובד החיידקים מבלי להשפיע לרעה על החניכיים. השמנים האתריים הקיימים בתמיסה: מנטול, שמן אקליפטוס, תימול,   מתיל סליצילט.

בנוסף, הפלואוריד הקיים בשטיפה החדשה, ידוע כבעל השפעה מחזקת הן על זגוגית השן והן על השיניים עצמן ובכך משמש אמצעי מניעה בפני עששת שיניים וכנגד גירויים חיצוניים. כמו כן, מסייע בהשבת המינרלים החיוניים לשן. הודות לפלואוריד, הסיכוי להיווצרות חורים פוחת עד -40%  בהשוואה לצחצוח בלבד וכן, מצמצם את עששת השורשים ביותר מ- 71% בהשוואה לצחצוח בלבד.

מחקרים מלמדים כי מטופלים המשתמשים בשטיפת פה Total Care באופן קבוע , פעמיים ביום במשך 30 שניות לאחר צחצוח השיניים, נהנים מבריאות פה מקיפה ללא השפעה על הפלאורה הטבעית שבחלל הפה.

***שטיפת הפה LISTERINE Total Care אינה צובעת את הלשון והשיניים.

מחיר מומלץ לצרכן ל-500 מ”ל 50.99  .

לתכולה של 750 מ”ל 64.5 .

להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת ובחנויות הפרטיות ברחבי הארץ.

שימוש בשטיפת הפה ליסטרין משלים את פעולת הצחצוח ומפחית רובד חיידקים עד 56% יותר מאשר צחצוח בלבד.

LISTERINE

שטיפת הפה “ליסטרין”, הינה המובילה בעולם ומפחיתה עד 99% מהחיידקים  הגורמים לפלאק ומחלות חניכיים כפי שהוכח במבחני מעבדה. שטיפת הפה של “ליסטרין” מיועדת למניעה והפחתה של רובד החיידקים (פלאק), לשמירה על היגיינת הפה, להגנה על השיניים והחניכיים ולנשימה רעננה לאורך זמן.

ליסטרין טוטאל קר מצטרף לסדרת ליסטרין המוכרת והאהובה:

ליסטריןSoft Mint , ליסטרין Original, ליסטריןFresh Burst ,ליסטרין Cool Mint , ליסטרין Citrus וליסטרין

Teeth And Gum defense

ליסטרין הינו כשר בהכשר בד”ץ איגוד רבנים, באישור ועד הכשרות או.קיי.ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה