נוירולוגיה ילדים

לראשונה בישראל, הליך התאמת מכשירי שמיעה יבוצע באמצעות סורק תלת מימדי חדשני

בימים אלה, מבצעת חברת שטיינר מבית סונובה ישראל פיילוט הכולל התאמת מכשירי שמיעה באמצעות סורק תלת מימדי חדשני. עד היום שיטת התאמת המבנה של מכשיר השמיעה לאוזן בוצעה בעזרת החדרת חומר דמוי פלסטלינה לאוזניים.  החומר, לאחר שהתגבש נשלח לייצור בהתאם למידות שנלקחו. הסורק החדשני קטן וקומפקטי, מבצע בתוך דקות ספורות סריקה פנימית של האוזן ויוצר קובץ דיגיטלי שנשלח למפעל הייצור.

רשת שטיינר משיקה סורק חדשני באמצעותו מבצע אודיולוג סריקה תלת מימדית בכל האוזניים שנשמרת ונשלחת כקובץ דיגיטלי תלת מימדי למפעל הייצור. מאחר ומדובר בקובץ שנשלח לענן ולא במוצר פיזי, הסורק מקצר משמעותית את מספר ימי הייצור של המבנה הפנימי הנדרש לכל מכשיר שמיעה.

הסורק החדש חוסך גם בזמן, גם בחומרים וגם במשאבים,  ולאחר סיום הפיילוט, תחל רשת שטיינר לשווק אותו בישראל בבלעדיות  למכוני שמיעה וכל גוף שעוסק בהתאמת ומכירת מכשירי שמיעה. כמו כן תדאג רשת שטיינר לקשר בין חברות וגופים שירכשו את הסורק ליצרן שאיתו יבקש הלקוח לעבוד בארץ או בחו”ל.

הסורק קל ונוח לתפעול וסריקה שלו אורכת כמה דקות בלבד. הוא קטן וקומפקטי מחירו כ-12 אלף יורו, אך מחיר זה אמור לרדת ככל שייכנסו יותר מכשירים לשירות.

על גבי ידית הסורק מוצב מסך בו אפשר לראות איזה אזורים נסרקו ואיזה לא, על ידי כך שכל אזור שנסרק נצבע. לסורק יש חיישנים שמתפקדים כמצלמות, המכוונים את האודיולוג ומוודאים שלא התפספס שום חלק בתהליך הסריקה

הפיילוט של תעלת האוזן בסורק מתבצע בסניפים חיפה עבאס ובסניף גן העיר של רשת שטיינר.

אריק שטיינר, מנכ”ל שטיינר מכשירי שמיעה מבית סונובה ישראל: “מדובר במכשור שמשפר משמעותית את תהליך התאמת מכשיר השמיעה, ומצטרף לכל השיפורים האחרים שנכנסו לתחום בשנים האחרונות. אנו שמחים לשאת את דגל החדשנות בתחום מכשירי השמיעה ולהיות אלה שמציבים את ישראל על המפה העולמית בכל הקשור לחדשנות בתחום”.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה