ה-FDA אישר את מערכת Omnipod 5 לסוכרת מסוג 2 (Medscape)

מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) אישר את השימוש במערכת Omnipod 5 לאנשים בני 18 ומעלה עם סוכרת מסוג 2, לראשונה עבור מערכת מתן אינסולין אוטומטית

מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) אישר את השימוש במערכת Omnipod 5 לאנשים בני 18 ומעלה עם סוכרת מסוג 2, לראשונה עבור מערכת מתן אינסולין אוטומטית (AID). מערכת Omnipod 5 של חברת Insulet מורכבת מהתקן פלסטי ללא צינורית הנלבש על הגוף ומספק אינסולין אוטומטית על בסיס נתונים המועברים אליו אלחוטית ממד סוכר רציף תואם.

האישור החדש מבוסס על נתונים מניסוי SECURE-T2D שכלל 305 מבוגרים עם סוכרת מסוג 2 הנוטלים אינסולין. השימוש ב-Omnipod 5 הוביל לירידה משמעותית ב-A1c מ-8.2% בתחילת המחקר ל-7.4% לאחר 13 שבועות (P < .001).

ד”ר וירל שאה, חוקר במחקר, ציין כי השימוש במערכת מתן אינסולין אוטומטית הגיוני עבור אנשים עם סוכרת מסוג 2 הזקוקים לטיפול באינסולין, במיוחד אלה הזקוקים לאינסולין לפני ארוחות בנוסף לאינסולין בזאלי.

ד”ר מארי מקדונל, מנהלת תוכנית הסוכרת בבית החולים בריגהם ונשים בבוסטון, הדגישה כי האינדיקציה החדשה הגיונית מבחינת הנגישות לטכנולוגיית אינסולין בטוחה וקלה יותר עבור אנשים עם סוכרת מסוג 2 עם חוסר אינסולין או עבור מטופלים עם צורות אחרות של חוסר אינסולין.

האישור החדש צפוי להגביר את השימוש ב-Omnipod 5 ברפואה ראשונית, שם מטופל הרוב המכריע של אנשים עם סוכרת מסוג 2. דובר של Insulet ציין כי החברה ממשיכה להרחיב את החינוך, ההכשרה והתמיכה לאנשי מקצוע בתחום הבריאות, כולל מרפאות רפואה ראשונית.

לכתבה ב-Medscape

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה