אנדוקרינולוגיה ילדים

מטה המשפחות ועמותת “חברים לרפואה” קוראים להעביר תרופות מצילות חיים לחטופים חולי הסוכרת

מטה משפחות החטופים ועמותת "חברים לרפואה" יצאו בקריאה משותפת לפדרציה הבינלאומית לסוכרת: חולי סוכרת חטופים בעזה וזקוקים מיידית לתרופות מצילות חיים אסור לכם לשבת בחיבוק ידיים - ללא תרופות וטיפול רפואי מיידי, זה עלול להיות מאוחר מדי

המטה הרפואי של משפחות החטופים ועמותת “חברים לרפואה” חברו יחד כדי לפנות לצלב האדום ולפדרציה הבינלאומית לסוכרת (International Diabetes Federation) בקריאה לפעול כדי לספק באופן מיידי תרופות וטיפול רפואי מציל חיים ללפחות 12 חטופים חולי סוכרת הנמצאים כרגע בשבי בעזה.

ברוך ליברמן, מייסד ומנכ”ל “חברים לרפואה”, מציין כי “נובמבר הוא חודש המודעות לסוכרת, ואנו מצפים מהפדרציה הבינלאומית לסוכרת, האחראית על זכויותיהם של כ-537 מיליון אנשים סוכרתיים בעולם, לנקוט עמדה ולפעול באופן פרו-אקטיבי כדי לסייע לחטופים לקבל את הטיפול שלו הם זקוקים. כל רגע שהם לא מטופלים תרופתית, מצבם מתדרדר משמעותית. אנחנו נשמח להעביר את התרופות, אבל כדי שזה יגיע לשבויים שזקוקים להן כל כך, יש צורך בסיוע של גורמים בינלאומיים. נמשיך לעשות כל שביכולתנו כדי שכל החטופים, לרבות החולים בסוכרת, יקבלו את הטיפול התרופתי לו הם זקוקים”.

תמונת הכותרת: מתוך הקמפיין המשותף שעתיד לעלות ברשתות

_____________________

עמותת ״חברים לרפואה״ (ע”ר) נוסדה בשנת 2003 מתוך חזון לתת תרופה לכל מי שזקוק לה. העמותה אוספת, ממיינת, משנעת ומחלקת תרופות וציוד רפואי למי שנזקק, ונחשבת לארגון גג הגדול ביותר בישראל לסיוע בתרופות, החל מתרופות בסיסיות ועד לתרופות יקרות שאינן בסל הבריאות. בזכות פעילות העמותה, עשרות אלפי חולים מקבלים סיוע בתרופות מדי חודש. עם פרוץ המלחמה, הקימה “חברים לרפואה” מרלו”ג- מרכז לוגיסטי שמטרתו לאסוף תרופות וציוד רפואי המשרת בימים אלה גם את מפוני הדרום והצפון וגם את כוחות הביטחון. ניתן לתרום לעמותה: באתר / בטלפון: 03-5777666 /בהעברה בנקאית: ‘חברים לרפואה’, בנק לאומי, סניף 856, חשבון 2838795.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה