אנדוקרינולוגיה ילדים

ד”ר זאב פלדמן: יש לקבל עכשיו החלטות מתונות לבלימת ההתפרצות כדי שלא יהיה צורך בהחלטות כואבות בהמשך.

ד”ר זאב פלדמן, יו”ר ארגון רופאי המדינה, מנהל היחידה לנוירוכירורגיה ילדים בשיבא ומ”מ יו”ר הר”י: ”בואו נבחן את המגמות בבריטניה, שנמצאת עדיין תחת מגבלות קורונה, ונראה מה צפוי לנו עוד חודש. מספר המאומתים קפץ ב-29% בשבוע האחרון, ומספר המתים קפץ ב-56%, וכל זאת עוד לפני השפעת משחקי היורו האחרונים. עלינו מדרגה במספר המאומתים ובמספר החולים הפעילים, ולשמחתנו במספר החולים הקשים קיימת עלייה מתונה. אבל בסוף אחוז החולים קשים תלוי במספר המאומתים, זו הסטטיסטיקה של הווירוס.
אז מסיכות, שיפור בנתב?ג ורמת האכיפה הנוכחית לא עושים את העבודה מספיק טוב.
בואו נקבל החלטות מתונות לפני שלא תהיה ברירה מלבד לקבל החלטות כואבות.
עובדי המנהל והמשק שובתים על מחסור בתקנים, על עומסים ועל איום בפיטורי מאתיים עובדים. בהיבטים אלה כל עובדי מערכת הבריאות נמצאים באותה הסירה. אני קורא לאוצר לפתור במהירות את הסכסוך כי עשרות אלפי המטופלים שלא טופלו אתמול במרפאות החוץ של בתי החולים יתווספו לעשרות אלפי המטופלים שלא ייבדקו היום, מחר ומחרתיים,
והטיפול בהם יידחה לאוקטובר או לנובמבר כי למערכת הבריאות אין רזרבות. אנחנו עובדים בפול גז כל הזמן!
מחלקות הקורונה נפתחו בהוראת משרד הבריאות, אבל תקצוב שש מאות תקני הרופאות והרופאים המפעילות/ים אותן הופסק ב-1/7/21. הנושא עלה אתמול לדיון בקבינט הקורונה על ידי משרד הבריאות. צריך להחליט ולהוריד את משבר התקצוב המלאכותי הזה מסדר היום,” סיכם ד”ר פלדמן.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה