אורתופדיה-פיזיותרפיה

טיפול פיזיותרפי ייחודי משפר תפקוד מיני אצל נשים הסובלות מכאבים בזמן משגל וחוסר יכולת להגעה לאורגזם (Medscape )

לפי מחקר חדש המוצג כעת באתר מדסקייפ ניתן לטפל במרבית הגורמים של הפרעות בתפקוד מיני אצל נשים, לרבות השגת אורגזמה, כאבים בזמן המשגל ועוד באמצעות טיפול פיזיותרפי  ידני, לא פולשני, ברקמות רכות, בהצלחה רבה וללא תופעות לואי או סיכון כלשהו.

במחקר השתתפו 29 נשים הסובלות מבעיות פריון, כאבים בזמן משגל, חוסר יכולת להגעה לאורגזם אשר קיבלו טיפול פיזיותרפי  ממוצע של כ-20 שעות לאורך תקופה של כחודש וחצי.

נקודות הקצה של המחקר היו ציוני ה-Female Sexual Function Index – FSFI , השגת אורגזם, ודיווח על כאבים וחומרתם. בנוסף נמדדו גם המדדים של ה-FSFI גם ברמות התשוקה המינית, התעוררות, סיכוך וסיפוק.

התוצאות עבור 23 נשים שנותרו במעקב הראו שמדד ה-FSFI לאחר הטיפול בהשוואה למצב שלפניו השתפר באופן משמעותי ומובהק סטטיסטי.

מסקנות החוקרים הן שבמקרים רבים של חוסר יכולת להשגת אורגזמה, כאבים בזמן משגל ואספקטים נוספים של אי תפקוד מיני בקרב נשים, ניתן לבצע טיפול ייחודי, לא פולשני ללא סיכון או תופעות לואי. התרפיה המתוארת באופן מלא במאמר, לרבות הסבר למנגנון הפעולה המשוער, צריכה להילקח בחשבון ולשמש כחלופה נוספת או תומכת לטיפולים רפואיים וגינקולוגים קיימים.

בתחילת המאמר אגב, מספרים החוקרים כי החליטו לקיים את המחקר לאור דיווחים של מטופלות שעברו את הטיפול במטרה לשפר את יכולת הפריון שלהן, ואשר דיווחו למטפלים שבעקבות הטיפול הן  חוות את הסקס והאורגזמות הטובות ביותר שלהן…

למאמר המלא במדסקייפ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה