גל התחלואה השישי של הקורונה בישראל כנראה עבר את שיאו (המרכז לידע ומידע במאבק בקורונה)

נתוני לוח הבקרה של משרד הבריאות מצביעים על ירידה של 14% במס’ המאומתים החדשים בשבוע האחרון , כשבמקביל עליה של כ-8% במס’ החולים הקשים החדשים וירידה משמעותית בתמותה של כ-73%.

לפניכם הדו”ח השבועי של המרכז לידע ומידע במאבק בקורונה, שהוא גם הדו”ח האחרון של אגף המודיעין:

הערת המערכת: לקראת החורף הקרוב נראה שיהיה צורך לבחון ולשקול מנת חיסון נוספת (ככל הנראה עם ההתאמות לווריאנטים החדשים) ביחד עם החיסונים לשפעת עם דגש כמובן על אוכלוסיות הסיכון.

תגובות רוצה להצטרף לדיון?

אין תגובות עדיין. היה הראשון להגיב!

מאמרים

דו”ח ה-CDC לגבי תסמיני הלונג-קוביד

דו”ח ה-CDC לגבי תסמיני הלונג-קוביד

מערכת האתר
מערכת האתר
אין תגובות|01/04/2024

דו”ח חדש של ה-CDC מתאר בפירוט את התסמינים של לונג-קוביד בקרב קבוצה של חיוביים לקורונה בהשוואה לאלו השליליים לקורונה עם תסמיני דמוי-קורונה כביקורת. הביא לפרסום יהונתן ניסן בהמלצתו של פרופ’ שוורצברג

כניסת צוות רפואי

הכניסה לאתר מותרת אך ורק לצוות הרפואי

לקבלת קוד אימות לנייד ולמייל, יש למלא את כתובת המייל ואת מספר הטלפון שלך

עדיין לא נרשמת? באפשרותך לבצע רישום כאן