נוירוכירורגיה

כללית אישרה הקמה של חדר מיון קידמי, בית מרקחת ותגבור שירותי סיעוד במועצה האזורית הערבה התיכונה

ישיבת מועצה ערבה תיכונה מחוז דרום שירותי בריאות כללית

מועצה אזורית הערבה התיכונה אירחה את חדווה אמונה, מנהלת מחוז דרום בשירותי בריאות כללית לביקור מקצועי יחד עם צוותה הבכיר, כדי לעמוד מקרוב אחר המענים הבריאותיים הרפואיים המסופקים בימים אלו לתושבי הערבה ולמתפנים הרבים מהעוטף. במהלך הביקור התקבל אישור להקמת חדר מיון קידמי, בית מרקחת ותגבור בשירותי סיעוד.

בערבה התיכונה שוהים כרגע מעל 2,200 מתפנים רשומים ומדווחים מקרב תושבי העוטף, זאת בנוסף למעל 4,000 תושבי המועצה וכ-4,000 עובדים זרים. צוותי שירותי בריאות כללית הבינו במהרה את גודל האירוע, שגרם לעומס רב על הצוותים הרפואיים במועצה, ונענו לכל בקשות המועצה, שיתפו פעולה באופן מידי עם צרכי האזור, יצרו יחד מתווה שירותים ייחודי ונגיש ושלחו לאזור צוותי תגבור של רופאי משפחה, אחיות, רפואה יועצת, בריאות הנפש ורפואת שיניים. לנוכח המצב, אף החליטו לטפל במבוטחי כל הקופות מתוך הבנת הצורך.

“בשבועיים האחרונים אנו עושים כל שניתן כדי להתאים את השירותים לצרכים שעולים במוקדי הפינוי השונים, מעבר לרפואת משפחה וילדים, גם רפואה יועצת, רפואת שיניים ועוד, סביב הבסיס הקבוע בערבה מרכז הבריאות שעובד מצוין בשגרה, מתאפשרת עבודה יעילה וטובה גם במצב חירום. אנו פועלים לייצר את השיגרה ששומרת על חוסן קהילתי חברתי ופועלים לוודא רצף טיפולי” אמרה חדווה אמונה, מנהלת מחוז דרום בשירותי בריאות כללית. היא הודתה למאיר צור ראש המועצה, לעירית שחר, מנהלת הבריאות, לרופאי המשפחה באזור, ד”ר שי וולף וד”ר איתי גרשון, לאחיות המסורות ולכל הצוותים, מזכירויות רפואיות, צוותי פרא רפואה ורפואה יועצת, העובדים יום וליל, המצטיינים במקצועיות, מסירות נפש ועשייה חסרת פשרות לטובת תושבי האזור והמתפנים.

“תושבי הערבה התיכונה ואלפי מתפני העוטף זוכים לחיבוק חם ותומך משירותי בריאות כללית ולמגוון שירותי בריאות מיידית ונגישים. הצוותים הם עוגן משמעותי גם לתושבים וגם למתפנים וכלל לא ברור מאליו שאזור פריפריאלי כמו הערבה עומד איתן בכל האתגרים. אוכלוסייה גדולה ורבה נטמעה כאן באזור בתוך ימים והיא נעטפת בחיבוק גדול ומטופלת באופן מקצועי” הוסיפה אמונה.

ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה מאיר צור: “אנו שמחים ומברכים על שותפות אמיתית וחזקה עם שירותי בריאות כללית, ומודים לצוותים היקרים על שליחותם הייחודית והאמיצה במהלך כל השנה והשבועיים האחרונים בפרט ואל מול אילוצים לא פשוטים, הראויה להערכה כל יום מחדש” אמר צור והוסיף “אני מודה גם לצוותי המועצה העובדים לילות כימים לטובת תושבי העוטף, לרבות הקמת מסגרות חינוכיות למעל 600 תלמידים, וכן לתושבים שלנו, המארחים משפחות גם בבתיהם הפרטיים, ודואגים להם מכל הלב לקורת גג, ציוד, ארוחות, תמיכה נפשית, פעילויות פנאי להפגת המתח וכל עזרה שניתן להעניק”.

 

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה