נוירוכירורגיה

מהן ההתפתחויות הרפואיות המובילות בעשור האחרון ? השתתפו בסקר, וגם פינת נוסטלגיה קצרה..

כל העולם כעת מסכם עשור בתחומים שונים.  אין ספק שגם ברפואה הייתה התקדמות עצומה בעשור האחרון. בשאלון שלפניכם אנו מציגים מס’ התפתחויות בולטות מהשנים האחרונות (אימונותרפיה לסרטן, רובוטיקה בניתוחים, אינטליגנציה מלאכותית ועוד) , ואתם מוזמנים להצטרף לסקר מהיר שבו תתבקשו לבחור את 3 ההתפתחויות המשמעותיות ביותר לדעתכם.  את תוצאות הסקר נפרסם בימים הקרובים..

לכניסה לסקר הקליקו כאן

ובשל הנטייה של כולנו לנוסטלגיה הסתקרנו לראות מה פורסם באי-מד בדיוק לפני 10 שנים, בסוף דצמבר 2009 … אז הנה מה שדווח אז בין היתר…

האם שתיית תה ירוק מפחיתה את הסיכון לדיכאון בקשישים? (Am J Clin Nutr)   – יש לציין שבסקירת ספרות מהירה שביצענו לא מצאנו שמאז פורסמו מחקרים עם תוצאות מנוגדות. היו דווקא לא מעט דיווחים חיוביים על תרומתו של תה ירוק בשיפור מצבים בריאותיים שונים.

דיאטה ים תיכונית והסיכון לסרטן קיבה (Am J Clin Nutr) – גם כאן יש לציין שמאז היו עוד פירסומים רבים על התועלות בתחומים מגוונים ורבים של הדיאטה הים התיכונית, כולל אגב גם הפחתת הסיכון לדיכאון, אפרופו הדיווח על התה הירוק..

ניטור תחלואה דמוית שפעת בישראל: דוח עדכון שבועי לשבוע שהסתיים ב-26/12/09 נמשכת הירידה בתחלואה כפי שאפשר לראות בסוף דצמבר 2009 השפעת הייתה דווקא כבר במגמת ירידה, בניגוד למה שקורה בימים אלה…

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה