ברית מילה לא משפיעה על הרגישות בפין

לא קיים הבדל משמעותי ברגישות של הפין בין גברים שעברו ברית מילה לבין אלו שלא עברו ברית מילה, כך על פי ממצאי מחקר חדש. חילוקי דעות קיימים בנוגע לשאלה האם גברים שעברו  ברית מילה הם בעלי רגישות גבוהה יותר או נמוכה יותר של הפין, אומרים החוקרים, וזוהי דרך מדעית לנסות ולענות על השאלה הזו.

 על מנת להעריך את ההשפעה של ברית המילה , החוקרים בדקו 36 גברים שעברו ברית מילה ו-43 גברים ערלים ברמת הויברציה  (Biothesiometer ) , לחץ (Semmes-Weinstein monofilaments), תפיסת מרחב (Tactile Circumferential Discriminator) והסף התרמי של חום וקור (Physitemp NTE-2) במערכת העצבים בעטרה של הפין. אצל גברים ערלים הערלה נמשכה לאחור לשם הבדיקה.

 לאחר הבדיקה, כל הגברים  סיימו את החלק שנוגע לזקפה בשאלון ה-( International Index of Erectile Function (IIEF . נלקחו גורמים נוספים תחת שיקול -כמו גיל, לחץ דם גבוה וסכרת. לאחר שקלול הנתונים לא נראו הבדלים משמעותיים ברגישות בין הגברים שעברו ברית מילה לבין אלו שלא.  החוקרים מוסיפים כי הדגימו כי אין הבדל ברגישות של הפין בין גברים שמלו אותם לבין גברים ערלים בכל אחד מן התחומים שנבדקו,עם או בלי בעיות זקפה.

לידיעה במדסקייפ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה