נאונטולוגיה

הפגיות של פוריה, כרמל, וולפסון, שיבא והאנגלי בנצרת זכו בתעודת הצטיינות (הודעת משרד הבריאות)

הודעת משרד הבריאות

הבוקר נערך במשרד הבריאות, טקס פגיות מצטיינות במערכת הבריאות.

במעמד שר הבריאות יעקב ליצמן ומנכ”ל המשרד משה בר סימן טוב, זכו היום וקיבלו תעודות הצטיינות בתי החולים:  פוריה, כרמל, וולפסון, שיבא והאנגלי בנצרת.

שר הבריאות יעקב ליצמן: “בכל טקס בו מכבדים הצטיינות יתרה טוב להיות נוכח. הטיפול בפגיות הוא תחילת הדרך וסמל להצטיינות לבית חולים שיכול לצמוח ולהוכיח הצטיינות גם בתחומים אחרים. העבודה בפגיות היא הצלת נפשות חשובה ובסיסית. אני שמח לראות כי קיימת הצטיינות גם בפריפריה וגם במרכז. בימם אלו אנו עוסקים במגוון נושאים לשיפור מערכת הרפואה ובתי החולים כמו חדרי המיון, תגבור המיטות, קיצור תורים ועוד. אך אני מאמין גם שבתי החולים עצמם יכולים לעשות שיפורים פנימיים כל הזמן. בכוונתי לעקוב מקרוב אחר העומסים בחדרי המיון ולא אהסס להגיע לבתי החולים המדווחים על עומס ולצפות בו מקרוב. אני מאחל הרבה הצלחה בהמשך לזוכים. התחרות הזו מוסיפה שינויים ושיפורים בפגיות בכל הארץ ואני בטוח שגם בתחומים אחרים נראה שיפור”.

משה בר סימן טוב: ” טקס זה הפך מסורת חשובה אך חשובה יותר היא הצלחת המודל ושכפולו למקומות נוספים. בסכומי כסף לא גדולים הצליחה המדינה לעשות שיפור משמעותי בפגיות. אנו רואים ירידה של כ 50% בזיהומים, תוספת כח אדם, תוספת מתמחים ואחיות עם הכשרה על בסיסית, שיפור בתשתיות וכד’. הוכח שבזכות המודל ניתנת האפשרות להביא כסף לבתי החולים כאשר כסף זה מציל חיים וכמובן ומשפר את חיי הפגים. רשימת בתי החולים הזוכים משמחת אף היא, מה שמראה שמצויינות באה מאנשים , היכן שיש אנשים טובים ורצון להצליח רואים תוצאות גם בבתי החולים בפריפריה. כשהמערכת מתכווננת על נושא מסויים אפשר לשפר בצורה דרמתית ומשמעותית ומה שעשינו באמצעות המודל פתחנו בפני הצוות את האפשרות להוכיח זאת. אנו מאוד גאים במה שנעשה עד כה ומרחיבים את המודל לנושאים נוספים כגון מלר”דים וזיהומים”.

ד”ר ורד עזרא, ראש מנהל רפואה:” זו שנה שנייה שאנו מחלקים תעודות לפגיות מצטיינות. כלל הפגיות במדינה עברו שיפור משמעותי והפגיות אשר הוכיחו בשנה זו את הציון הגבוה ביותר הן בתי החולים פוריה, כרמל, וולפסון, שיבא והאנגלי בנצרת. שיפור זה הינו בזכות עבודתם הקשה והמסורה של הצוותים בפגיות. כלל המהלך נעשה תוך שיתוף פעולה של המשרד עם איגוד הנאונטולוגים והצוותים המקצועיים. אנו מכוונים בפעולותינו להמשך מתמיד באיכות הנדרשת והנמדדת במודל  הפגיות.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה