נאונטולוגיה

מרבית המעסיקים הגדולים בארצות הברית יציעו שירותי טל-רפואה (מתוך סקר מטעם ה-National Business Group on Health)

מסקר מטעם ה-National Business Group on Health, המייצג את נקודת המבט של המעסיקים בנושא מדינות הבריאות הארצית, עולה כי 74% מהגופים המעסיקים הגדולים צפויים במהלך השנה הקרובה להציע שירותי טל-רפואה בתכניות הרפואיות.

הסקר החדש מצביע על צפי לעליה דרמטית בשירותי טל-רפואה מ-48% מהמעסיקים בשנה הנוכחית ו-28% מהמעסיקים בשנת 2014.

הסקר השנתי כלל 425 גופים מעסיקים גדולים ומצא עוד כי 81% מהמעסיקים מתכננים להציע הדרכת אחות לטיפול רפואי ו-73% יציעו הדרכת אחות לשינוי אורחות חיים במסגרת תכניות הבריאות בשנת 2016. כ-75% מהמשיבים מתכננים לספק לעובדים כלים עצמיים לקבלת החלטות במטרה לסייע להם לקבל החלטות טובות יותר כצרכנים.

הגופים החברים הקבוצה, הכוללת את 71 מבין 100 החברות העשירות, מתכננים לספק כיסוי רפואי ללמעלה מ-50 מיליון עובדים בארצות הברית, כמו גם גמלאים ובני המשפחות שלהם.

הסקר עולה בקנה אחד עם ממצאי מחקר שפורסם בשנה שעברה ע”י חברת Towers Watson, מהם עלה כי 37% מהמעסיקים עם לפחות 1,000 עובדים טענו כי הם צפויים להציע לעובדיהם שירותי טל-רפואה לייעוץ רפואי בשנה הקרובה כחלופה בעלות נמוכה לפניה לחדרי מיון או ביקורים במרפאה בסוגיות רפואיות שאינן דחופות. מספר זה צפוי לזנק ל-68% בשנת 2016.

השימוש בשירותי טל-רפואה צפוי להמשיך ולגדול, בעיקר לאור העלויות הנמוכות הכרוכות בטכנולוגיה עצמה ותמיכה נרחבת יותר של חברות הביטוח.

מתוך סקר מטעם ה-National Business Group on Health

לידיעה במדסקייפ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה