יאיר ניצני הוא זמר, מוזיקאי, פזמונאי, שחקן, תסריטאי, קומיקאי, מנחה ,כותב בעיתון ומה עוד? סובל מהפרעת קשב. במהלך יצירתי במיוחד, הוא מוביל בימים אלו קמפיין לעידוד המודעות להפרעת הקשב ולטיפול בה שיזמה עמותת קווים ומחשבות המסייעת למשפחות ולילדים להתמודד עם ההפרעה בשיתוף אפליקציית ICON המהווה פתרון חדשני לניהול הטיפול בנושא.
במהלך הפרסומת יאיר, לבוש בחולצת סופרמן המורכבת מראשי התיבות ADHD שעוצבה על ידי משרד הפרסום של הקמפיין GPS, לטובת תחרות החולצות שיצרה העמותה כדי להעביר את המסר “כל אחד והADHD שלו” , הוא מגיש “חדשות הפרעת הקשב ” המנסה להעביר מסרים על הפרעת קשב תוך שהוא ממחיש זאת באמצעות סיטואציות המראה את הקושי שלו בהקשבה ובריכוז בדרך ההומוריסטית המיוחדת שלו. ניצני, שהמציאות הפרטית שלו לא שונה מהפרסומת, התגייס למהלך בהתנדבות מלאה
“הפרעת קשב, הינה הפרעה נוירו-התפתחותית שכיחה המופיעה אצל 5%-10% מהאוכלוסייה, ילדים ומבוגרים, וגורמת לפגיעה בתפקוד היום יומי בתחום הרגשי, הלימודי, החברתי והמשפחתי. הטיפול בה הוא מורכב ומצריך סבלנות ומעקב מערכתיים מכל הגורמים הרלוונטיים: הרופא, ההורים, צוות בית הספר והמטפל ההתנהגותי או הרגשי”, מסבירה איריס שני יו”ר עמותת קוים ומחשבות, “אנו רואים חשיבות גדולה בעידוד המודעות בציבור הישראלי בכלל ובקרב משפחות למתמודדים עם הפרעת קשב בפרט על מנת שידעו שיש בית לנושא ושניתן לטפל בהצלחה”
iCON, הנותנת חסות לעמותה ושותפה ליוזמת הקמפיין ,הינה פלטפורמה דיגיטלית (אפליקציה ואתר) אשר נועדה להשלים את הטיפול התרופתי ומאפשרת לרופאים המומחים ולהורים ניהול ומעקב יומי על ילדיהם המתמודדים עם ADHD. iCON הינה אפליקציית מרשם חינמית (אפליקציה הניתנת במרשם על ידי הרופא המטפל) הכוללת מגוון כלים לסיוע בניהול הטיפול. ניתן להורידה לשימוש ללא תשלום באמצעות פניה לרופא המומחה.
השאירו תגובה
רוצה להצטרף לדיון?תרגישו חופשי לתרום!