נאונטולוגיה

מרכז DMC לטיפול בסוכרת מתרחב: המרכז הרפואי מצרף לצוות המומחים שלו את ד”ר מאיה איש-שלום, מומחית לרפואה פנימית וסוכרת

כחלק מצמיחתו של מרכז ,DMCהמרכז הרפואי המציע טיפול מקיף ורב תחומי לסוכרתיים, מרחיב המרכז את צוות הרופאים והמומחים המקצועיים שלו ומצרף את  ד”ר מאיה איש-שלום, מומחית בתחום הטיפול בסוכרת, בעלת מוניטין וניסיון רב בתחום

DMC הינו מרכז רפואי פרטי לטיפול בסוכרת, אשר מעניק לראשונה לאוכלוסיית הסוכרתיים טיפול מקיף ורב-תחומי, של מיטב המומחים לסוכרת בישראל, תחת קורת גג אחת. המרכז מציע מגוון שירותים סוכרתיים בהתאמה אישית, המאפשרים ניהול חיים רגילים ומלאים, ופועל למען הגברת המודעות ושינוי אורח החיים של הסוכרתיים.

לאחרונה התרחב המרכז, והוסיף לצוות המומחים שלו את ד”ר מאיה איש-שלום. ד”ר איש-שלום סיימה את לימודי הרפואה בהצטיינות יתרה באוניברסיטת תל אביב, התמחתה ברפואה פנימית בביה”ח איכילוב ובהמשך באנדוקרינולוגיה וסוכרת בביה”ח איכילוב. הן במהלך התמחותה והן לאחר מכן, עסקה במחקר בסיסי בתחום סוכרת ותסמונת מטבולית. כעת, מבצעת ד”ר איש-שלום מחקר קליני בנושא התסמונת המטבולית ועובדת כרופאה בכירה במכון לאנדוקרינולוגיה סוכרת ויתר לחץ דם בביה”ח איכילוב, שם מטפלת בסוכרתיים (סוג 1, סוג 2 וסוכרת הריון) וכן בחולים עם בעיות אנדוקריניות שונות.

סוכרת הינה מחלה המשפיעה על תחומים רבים עבור למעלה מ- 500,000 סוכרתיים החיים בישראל ונאלצים להתמודד יום ביומו עם המחלה. במסגרת זו, פועל המרכז הרפואי הפרטי DMC לטיפול בסוכרת. מרכז ייחודי זה פונה לקהל רחב של טרום סוכרתיים, סוכרתיים מסוג 2, סוכרתיים בוגרים מסוג 1, נשים עם סוכרת הריונית או נשים סוכרתיות המתכננות הריון, וכן סוכרתיים הסובלים מהשמנת יתר.

קרדיט לצילום יח”צ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה