נאונטולוגיה

המכשיר הראשון מסוגו בישראל להדמיה תלת ממדית של העורקים הכליליים החל לפעול במחלקת קרדיולוגיה במרכז הרפואי זיו

המכשיר הראשון בישראל להדמיה תלת ממדית במהלך ביצוע צנתור יופעל לראשונה בישראל במחלקה הקרדיולוגית במרכז הרפואי זיו.

מכשיר ה-LUNAWAVE , בעלות מיליון שקלים, פועל בטכנולוגיה המתקדמת בעולם להדמיה של העורקים הכליליים. המכשיר החדשני מבצע הדמיה של עורקי הלב ומאפשר לרופאים קבלת מידע צילומי עמוק יותר, חתך העורקים לאורכם ורוחבם, וכן מבט תלת ממדי ברזולוציה ודיוק גבוהים ביותר.

היתרון הגדול של המכשיר החדש, הינו הצילום התלת ממדי והרזולוציה הגבוהה של התמונה, המאפשרת לרופאים במהלך ביצוע הצנתור, איתור חסימות בעורקים וזיהוי גודלן. על ידי זיהוי מדויק של החסימה בעורק יכולים הרופאים לתכנן היטב ובצורה מדויקת ביותר את הטיפול והצבת תומכנים (סטנטים) בעורקים חסומים.

ד”ר מג’די חלבי, מנהל מכון הלב במרכז הרפואי זיו אומר, כי המכשיר החדש יאפשר ביצוע אבחונים וטיפולים ברמה הגבוהה ביותר במחלקה וכי זהו נדבך נוסף בשיפור השירותים הרפואיים לתושבי הצפון. “מדובר במכשיר חדשני ומשוכלל ביותר הקיים כיום בעולם להדמיה של העורקים הכליליים. זהו מכשיר ראשון מסוגו שנכנס לפעולה בארץ, כאשר בהמשך צפוי להתקבל גם בבתי חולים נוספים. מעבר לתכונותיו המצוינות בהדמיה, הפעלת המכשיר הינה נוחה וקלה. הבדיקה לוקחת פחות מחצי דקה ותוצאותיה הן מידיות. תכונה זו של המכשיר תאפשר לנו לבצע יותר בדיקות, כאשר תוצאותיהן יהיו מדויקות יותר וייתנו לנו את המידע המהימן ביותר על מנת להתאים טיפול מיטבי ומותאם אישית לכל אחד מן המטופלים” אומר ד”ר חלבי.

אתר מרכז רפואי זיו – http://www.ziv.org.il

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה