טכנולוגיות רפואיות

פלורי זוכה בפרס חדשנות בתחום התאים מטעם תחרות BioTech Breakthrough

פלורי בע”מ (נאסד”ק: פלור) (TASE: PLUR) (“פלורי” או “החברה” (לשעבר פלוריסטם תרפיוטיקס, בע”מ), חברת ביוטכנולוגיה מובילה, זכתה בפרס חדשנות בתחום התאים במסגרת התחרות של BioTech Breakthrough המתקיימת בשנה השנייה ברציפות. פלורי זכתה בפרס בזכות טכנולוגיה חדישה ומוגנת בפטנטים לריבוי תאים בתלת-ממד המקדמת פתרונות חדשניים מבוססי תאים לאתגרים ארוכי שנים בתחום פארמה, פוד-טק, ביולוגיה ועוד, ומקדמת את רווחת האדם והקיימות הגלובלית.

“זוהי תקופה מרגשת בתעשייה ואנו שמחים להציג את הפתרונות, השירותים והחברות הביו-טכנולוגיות ‘פורצות הדרך’ ברחבי העולם עבור תוכנית 2022. אנו שולחים את ברכותינו לזוכי פרס ה-BioTech Breakthrough  לשנת 2022.”  אמר בריאן ווהן, מנהל BioTech Breakthrough Awards.

בתחרות השתתפו השנה מעל 1,350 מועמדויות מלמעלה מ-12 מדינות שונות ברחבי העולם. זוכים אחרים, בקטגוריות שונות, כוללים את אבוט, ברייטסייד, האניוול, פייזר, פרומונטורי תרפיוטיקס, קוואנטריקס וויז’ן, ווטרס.

טכנולוגיית התלת-ממד של פלורי יכולה לייצר מיליארדי תאים מתא בודד על ידי חיקוי הסביבה הטבעית של התא. טכנולוגיה זו מייצרת תאים באיכות גבוהה, כמויות מסחריות, ובשיטה חסכונית והדירה מתאי אדם, בעלי חיים וצמחים. פלורי מפעילה מפעל ייצור GMP מתקדם; מחזיקה בקניין רוחני של למעלה מ-130 פטנטים פעילים ומטפחת רשת של שיתופי פעולה גלובליים הממנפים את הטכנולוגיה שלה לתעשיות הדורשות ייצור תאים המוני ויעיל, כגון פארמה, פוד-טק וביולוגיה.

“אנו גאים לזכות בפרס בזכות הטכנולוגיה המובילה שלנו, שביכולתה למנף את אבני הבניין הבסיסיות של החיים- תאים- על מנת לייצר תרופות, מזון ומוצרים אחרים למען עתיד טוב יותר”, אמר מנכ”ל ונשיא פלורי, יקי ינאי.

 

אודות פלורי בע”מ

פלורי פורצת את גבולות המדע וההנדסה כדי ליצור מוצרים מבוססי תאים לשימוש מסחרי, והיא חלוצה במהפכת ביוטכנולוגיה המקדמת את רווחת האדם והקיימות הגלובלית. הפלטפורמה הטכנולוגית של החברה, מערכת תלת מימדית חדשנית לגידול תאים המוגנת בפטנטים, מקדמת פתרונות חדשניים מבוססי תאים במגוון  תחומים – פוד טק, אגרי טק, ביולוגיה ועוד..  השיטה של פלורי מדויקת, חסכונית ועקבית מאצווה לאצווה.  פלורי פועלת כיום בתחום הרפואה הרגנרטיבית, הפוד-טק והביולוגיה ומטרתה ליצור שותפויות הממנפות את הפלטפורמה הטכנולוגית מבוססת התאים של החברה לתעשיות נוספות הדורשות ייצור יעיל והמוני של תאים.

למידע נוסף, בקרו אותנו בכתובת www.pluri-biotech.com או עקבו אחרינו בלינקדאין ובטוויטר.

 

הודעה זו כוללת מידע צופה פני עתיד כמשמעותו על פי חוקי ניירות הערך האמריקאים וכן על פי הוראות ה-Safe Harbor  בחוק ה- U.S. Private Securities Litigation Reform Act משנת 1995. לפרטים אודות פסקת המידע צופה פני עתיד על הנוסח המחייב שלה, ראה ההודעה הרשמית באנגלית שפרסמה חברת פלוריסטם והמופיעה באתר הבורסה.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה