טכנולוגיות רפואיות

הסטארט אפ הישראלי Binah.ai מרחיב את התמיכה בניטור מייצבים רפואיים מבוסס וידאו לדפדפנים ניידים

ערכת פיתוח התוכנה (SDK) של החברה תומכת כעת בדפדפנים ניידים, ומאפשרת ניטור מרחוק של נתוני בריאות ששותפו על ידי משתמש קצה ללא צורך בשימוש באפליקציה

Binah.ai, המובילה בתחום ניטור מייצבים רפואיים מבוססי וידאו ובינה מלכותית המפתחת טכנולוגיה ייחודית למדידת מייצבים רפואיים (VITAL SIGNS) באמצעות מצלמת הסמארטפון בלבד, ללא צורך במגע, הודיעה היום כי ערכת פיתוח התוכנה (SDK) אשר פיתחה תואמת כעת דפדפנים ניידים Safari ו-Google Chrome ב-iOS ומכשירי אנדרואיד בהתאמה ומאפשרים שימוש בטכנולוגיית Binah.ai ללא צורך בשימוש באפליקציה ייעודית.
הטכנולוגיה עטורת הפרסים של Binah.ai מאפשרת מדידה של מגוון רחב של מיצביים רפואיים, כאשר משתמש הקצה פשוט מסתכל לתוך המצלמה במכשירו ותוך פחות מדקה, מקבל את הנתונים עבור דופק, שונות דופק, קצב נשימה ורמות מתח נפשי.

“השקת תמיכת ה-SDK החדשה שלנו עבור דפדפנים ניידים היא השלב הבא במסע שלנו לקידום המשימה של Binah.ai להביא ניטור בריאות ואיכות חיים לכולם, בכל מקום ובכל זמן”, אמר דיוויד ממן, מייסד משותף ומנכ”ל Binah.ai. “היכולת לגשת למדידות מיצבים רפואיים חיוניים במהירות ובקלות – ללא צורך בהתקנה או הורדה של אפליקציה לנייד – מציעה דרך משתלמת אפילו יותר להעלות את רמת הטיפול והתקשורת בין ספקים ומשתמשי קצה כאחד.”
ה-SDK החדש של Binah.ai לדפדפנים ניידים מאפשר לספקי טיפול רפואי ומשלמים כמו חברות ביטוח, לשלוח למשתמשי קצה קישור חיצוני לדף אינטרנט נגיש למדידה ולשתף בקלות מייצבים רפואיים  באמצעות מכשיר הנייד/הסמארטפון – ללא קשר לרמת הבקיאות של המשתמש בטכנולוגיה. זה רלוונטי במיוחד למקרי שימוש בכל תעשייה המספקת שירותים ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים שעלולים להסס  להוריד יישום או אפליקציה חיצונית לנייד. יכול להתאים במיוחד להצטרפות/הרשמה לפוליסת ביטוח, הערכת מצב בריאותי מרחוק ללא מגע, רפואה מרחוק, או כל מקרה שבו ארגונים צריכים לספק למשתמשי קצה גישה ליכולות של Binah.ai מבלי להשתמש באפליקציה מותקנת מראש.
פלטפורמת נתוני הבריאות המבוססת על תוכנה בלבד של Binah.ai היא השלב הבא באבולוציה של ניטור בריאות ואיכות חיים. על ידי ביטול הצורך במוצר/ציוד לביש והתקני אפליקציה או יישום על מכשיר הטלפון ועל ידי הפיכת סמארטפונים, טאבלטים ומחשבים ניידים לכלי ניטור בריאות ואיכות חיים, Binah.ai מאפשרת לתעשיות האורח חיים (WELLNESS), הביטוח והבריאות ברחבי העולם לגשת למגוון רחב של פרמטרים בריאותיים, רק על ידי כך שהמשתמשים יסתכלו לתוך המצלמה של המכשיר הנייד שלהם. במסגרת החזון והייעוד שלה לתמוך בשירותי בריאות בכל מקום, Binah.ai מאפשרת גישה לנתוני בריאות המסופקים על ידי המשתמשים בצורה מהירה, פשוטה, מרחוק ובמחיר סביר וכך מעצימה ארגונים לספק טיפול ושירותים איכותיים ומותאמים אישית בעלויות נמוכות יותר.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה