טכנולוגיות רפואיות

במכון להתפתחות הילד בסורוקה נחנך אולם שיקום חדש – תרומתם הנדיבה של הילארי וברטי לובנר, זוג יקר מדרום אפריקה

בכל שנה נוספים למכון כאלף ילדים מטופלים חדשים הסובלים מסוגים שונים של איחור ועיכוב בהתפתחות.

בטקס חנוכה מרגש, נחנך בסוף השבוע שעבר אולם שיקום חדש במכון להתפתחות הילד במרכז הרפואי סורוקה – תרומתם הנדיבה של הילארי וברטי לובנר מדרום אפריקה.

בטקס השתתפו התורמים הילארי וברטי לובנר, פרופ’ רבקה כרמי – נשיאת אוניברסיטת בן גוריון בנגב,  ד”ר ניצה היימן נוימן – סגנית מנהל המרכז הרפואי סורוקה, פרופ’ מתי ליפשיץ – יו”ר החטיבה לרפואת ילדים, ד”ר חגית פלוסר – מנהלת המכון להתפתחות הילד בסורוקה, פרופ’ אהרון גליל – לשעבר מנהל המכון להתפתחות הילד בסורוקה, צוות המחלקה ואורחים נוספים.

המכון להתפתחות הילד בסורוקה בניהולה של ד”ר חגית פלוסר, הוא המרכז העיקרי בנגב השירותים ומענה, מאבחן, מטפל ועוקב אחר ילדים עם בעיות התפתחותיות ובעלי צרכים מיוחדים מהלידה ועד גיל שש.

בכל שנה נוספים למכון כאלף ילדים מטופלים חדשים הסובלים מסוגים שונים של  איחור ועיכוב בהתפתחות.

המכון מעניק שירותי מעקב, יעוץ והדרכה בפריפריה המרוחקת, ומקיים קשרים הדוקים עם היחידות הטיפוליות בקהילה שבאחריותו ועם מסגרות טיפול אחרות.

אולם השיקום החדש בסורוקה, תרומתם של הילארי וברטי לובנר, כולל אביזרי שיקום וניידות חדשים המותאמים לילדים עם מגוון בעיות התפתחותיות במתחם רחב המחולק לשמונה עמדות טיפול שבהן ניתן טיפול פרטני ומשמש גם כאולם רחב ידיים לטיפולים קבוצתיים ולטיפולים הדורשים מרחב גדול.  

ד”ר חגית פלוסר ברכה והודתה לזוג לובנר על תמיכתם  השוטפת במכון להתפתחות הילד ואמרה: “תרומות נדיבות מתורמים כמו הזוג לובנר, מספקות את התמיכה הדרושה להמשך המשימה שלנו לתת את הטיפול הטוב ביותר לילדים שונים מאיזור הנגב כולו. תרומה זו אפשרה לנו לבנות אולם חדש ומרשים ולאבזר אותו בציוד מודרני וחדשני”.

ילדים המטופלים במכון להתפתחות הילד, העניקו בטקס זר פרחים ומתנה לזוג לובנר, כאות תודה על תמיכתם במכון. בני הזוג לא הסתירו את התרגשותם כשהזילו דמעה במפגש עם הילדים המטופלים במכון.

על רופאים, שירותים מיוחדים ומידע נוסף באתר סורוקה www.soroka.org.il

נמסר על ידי : ענבר גוטר, דוברת;  שרון אדרי, ע’ דוברת ;

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה