טכנולוגיות רפואיות

טקדה ונובולוג חתמו על הסכם שיתוף פעולה

טקדה בחרה בנובולוג כשותף הלוגיסטי שלה. נובולוג יבצעו עבור טקדה שירותי הפצה למוצריה, ויעסקו במכלול הפעולות הלוגיסטיות, בכללן אחסון בתנאי הפצה נאותים (GDP)  מחמירים, על פי נהלי משרד הבריאות.

אריה קרמר, מנכ”ל טקדה ישראל: “טקדה  מתמקדת בפיתוח ושיווק תרופות חדשניות הדורשות יישום מוקפד של שרשרת האיכות ולפיכך מערך האחסון והפצת מוצריה הינו מורכב ובעל רגישות גבוהה. טקדה רואה לנגד עיניה בראש ובראשונה את טובת החולים, ולפיכך רואה חשיבות עליונה בהבטחת זמינות התרופות לחולים באופן שוטף ובפריסה מלאה בכל רחבי הארץ ברמת הבקרה והפיקוח הגבוהים ביותר. בחירתנו בחברת נובולוג נעוצה במערך האיכות המצוין הקיים בנובולוג, המלווה ברמת השרות גבוהה מאוד עבור לקוחותינו ואנו סמוכים ובטוחים ששיתוף הפעולה יניב פירות”.

טקדה (Takeda ), חברת התרופות הגדולה והמובילה ביפן, וה-12 בגודלה בעולם, הינה חברת תרופות גלובלית מבוססת מחקר המחויבת לשירות הקהילה הבינלאומית באמצעות מתן פתרונות, החל מרפואה מונעת ועד תרופות מרפא. טקדה הכריזה במהלך חודש דצמבר 2013 על הרחבה נוספת של הפלטפורמה המסחרית שלה, עם הקמתה של נציגות בבעלות מלאה בישראל. טקדה ישראל בע”מ אמונה על תחום המכירות והשיווק של מוצרים נבחרים מארסנל הפיתוחים והתרופות של ‘טקדה’.

נובולוג היא חברת הלוגיסטיקה המובילה בתחום הבריאות בישראל. עם מעל 45 שנה של נסיון בניהול שרשרת אספקה של תרופות מרשם וציוד רפואי, ומעל 15 שנה של מתן שירות כולל לחברות התרופות הרב לאומיות המובילות בעולם, נובולג צברה נסיון רב ביכולת מוכחת לעמוד בסטנדרטים האיכותיים הלאומיים ובינלאומיים. עובדיה של החברה עוברים הכשרות והשתלמויות רבות והינם בעלי מחויבות אישית לשמירה על הסטנדרטים המקצועיים והגבוהים ביותר, איכות ללא פשרות ומעל הכל שמירה על עקרונות עסקיים ואתיים ללא רבב .

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה