טכנולוגיות רפואיות

סאנופי חתמה על שיתוף פעולה עם חברת בורינגר אינגלהיים ( (BI לייצור תרופות ביולוגיות

סאנופי הודיעה היום על חתימה על הסכם אסטרטגי עם חברת בורינגר אינגלהיים (BI ) לייצור נוגדנים מונוקלונלים טיפוליים לחיזוק יכולת הייצור של סאנופי ותמיכה בהשקות מוצרים עתידיות. כיום, כ-72% מהפרויקטים במחקר ופיתוח של סאנופי הינם מבוססי תרופות ביולוגיות, וקרוב למחציתם – מנוגדנים מונוקלונליים.

על פי תנאי ההסכם, לסאנופי תהיה גישה ליכולות ההעברה והייצור שלBI בתחום הנוגדנים המונוקלונליים במתקן ביבראך אן דר ריס, בגרמניה. העברת המוצרים תחל כבר בתחילת 2015. התנאים הפיננסים של ההסכם לא דווחו.

לדברי ולפראם קאריוס, סגן נשיא לתרופות ביולוגיות בסאנופי: “בורינגר אינגלהיים הינו שותף בעל ניסיון ויכולות גבוהות המשלימות את השותפות הקיימת שלנו עם חברת רג’נרון ואת ההשקעות שאנו עושים בבניית היכולות הפנימיות שלנו בעודנו מתכוננים להשקות הפוטנציאליות של מוצרים חדשים בשנים הקרובות”. קאריוס הוסיף וציין ש”שותפות זו מחזקת את המחויבות של סאנופי לצנרת המוצרים הביולוגיים של החברה ותאפשר לנו לנקוט את הצעדים הנדרשים על מנת להציע נגישות לטיפולים מבוססי נוגדנים מונוקלונליים התואמים את צרכי המטופלים.”

אווה בוכלר, סגן נשיא בכיר מטעם בורינגר אינגלהיים, הוסיף “אנו מצפים לשותפות עם סאנופי. הסכם זה משקף את האסטרטגיה שלBI שמכוונת ומחויבת לייצור של פתרונות ביולוגיים טיפוליים חדשניים”.

נמסר על ידי יחסי ציבור

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה