טכנולוגיות רפואיות

אולטרסאונד נייד יאפשר בדיקות אמינות על גבי מחשבים וטאבלטיים אישיים בכל מקום וזמן

במסגרת כנס מחקר אסותא- מכבי שיתקיים ב 18/12/2014 במלון הילטון

ד”ר בועז בן משה מהמחלקה למדעי המחשב והמתמטיקה ומנהל המעבדה לקינמאטיקה וגיאומטריה חישובית באוניברסיטת אריאל, יציג בכנס את פיתוח חדשני של מכשיר אולטרסאונד נייד, קל לתפעול ולשימוש, הפועל על גבי מחשבים וטאבלטים בייתים ובעל יכולת פינוח ותוצאות אמינות ביותר.

“המאמן האישי”, הוא סימולטור יחודי להדמיית אולטרסאונד,שפותח ע”י ד”ר בן משה יחד עם ד”ר ניר שוולב, מהמחלקה להנדסה תעשייה וניהול באוניברסיטת אריאל ובשיתוף פעולה עם פרופ’ רוני טפר מיחידת האולטרסאונד למיילדות וגניקולוגיה במרכז הרפואי מאיר כ”ס.

“מכשירי האולטרסאונד הזמינים כיום”, מסביר ד”ר בן משה, “מוגבלים לשימוש במרכזים רפואיים, בשל גודלם הרב, הקושי בהפעלתם ועלותם הגבוהה. המכשיר החדש מעניק אפשרות לאימון פרחי רפואה, הוא נייד, פועל על גבי מחשבים וטאבלטים אישיים, התפעול קל ונוח, הוא כולל תוכנת הדרכה מפורטת ומעניק תחושה אמינה של מציאות. מכשור זה יאפשר לסטודנטים לרפואה ורופאים צעירים להתאמן בכל זמן ובכל מקום בו הם בוחרים.

הסימולטור הנייד פועל על כרטיסים גרפיים ומאפשר עבודה בזמן אמת, ומקנה תחושה של עבודה אמינה. תוכנת הסימולטור מאפשרת למתאמנים לטעון ממצאים חדשים ולבצע בדיקות וירטואליות תוך כדי שינויים בזמן, במיקום ובתנועה של האולטרסאונד.

ובסיכומו של עניין, תוצאות ההערכה שמעניק הסימולטור החדש באולטרסאונד המיילדותי אמינות ביותר. המכשיר החדש מאפשר מגוון רחב של אימונים רפואיים שונים שרצים על מכשירים אנדרואיד ניידים.

ד”ר בועז בן משה יציג היום, ה 18/12/2014 (לקראת 13:30) במסגרת כנס מחקר ראשון אסותא- מכבי, במלון הילטון תל אביב.

נמסר על ידי מרב קליק לרנר ,דוברות אוניברסיטת אריאל

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה