טכנולוגיות רפואיות

במסגרת יום המודעות הבינלאומי למחלת הסוכרת: יריד הסוכרת השנתי של א.י.ל – אגודה ישראלית לסוכרת, יתקיים בסימן 60 שנה לאגודה, 10 בנובמבר 2014

היריד ייערך ביום שני ה- 10.11.2014 בין השעות 9:30-17:00 בכפר המכבייה ברמת גן, ויעסוק במחלת הסוכרת, הטיפול בה וסיבוכיה

סודות המטבח הבריא עם השפית שי-לי ליפא, הרצאות של רופאים ומומחים מובילים בתחום, ייעוץ מקצועי, עמדה לבדיקות לגילוי מוקדם של סוכרת ויתר לחץ דם והטבות ברכישת מכשור וציוד עזר רפואי לסוכרתיים

לרגל יום הסוכרת הבינלאומי, מקיימת א.י.ל, אגודה ישראלית לסוכרת, את יריד הסוכרת השנתי והפעם, בסימן 60 שנה לאגודה. היריד יהווה את שיאה של שנת ה-60, במהלכה יתקיימו אירועים ופרויקטים שונים להעלאת מודעות למחלת הסוכרת ולחשיבות קיום אורח חיים בריא, לגילוי מוקדם של סוכרת ולחיים טובים יותר לצד המחלה.

היריד יתקיים בכפר המכבייה ברמת גן, ביום שני ה-10/11/14 החל מהשעה 9:30 בבוקר, ויפתח עם דבריהם של פרופ’ ארדון רובינשטיין, יו”ר האגודה הישראלית לסוכרת, ומר מוטי פרלמוטר, מנכ”ל האגודה הישראלית לסוכרת. במהלך היריד תוצבנה עמדות בדיקות סוכר ללא עלות, טעימות של מזון בריא, מוצרים ומכשור רפואי בהטבות משמעותיות וכמובן הרצאות של מיטב הרופאים והמומחים המקצועיים בתחום.

בין ההרצאות השונות שתתקיימנה במהלך היריד, תתקיים הרצאה על “סודות המטבח הבריא” של השפית שי-לי ליפא, מגישת התכנית הפופולארית “הבית של שי-לי” ומחברת ספרי בישול רבים, הרצאה של פרופ’ אילן גרינולד, מנהל היחידה לניורו-אורולוגיה במרכז הרפואי רמב”ם, שתעסוק בקשר בין תפקוד מיני וסוכרת,  ד”ר אביבית כהן מיחידת הסוכרת של ביה”ח הדסה עין-כרם תסביר אודות חשיבותה של הכליה אצל סוכרתיים, ד”ר ברכה דגן, מנהלת מרפאת סוכרת במרכז הבריאות “עומר” בעפולה, תרצה אודות חשיבות איזון הסוכרת ותיתן טיפים כיצד ניתן לשמרו ולהשיגו ועוד.

בישראל חיים כחצי מיליון סוכרתיים ועוד כחצי מיליון טרום סוכרתיים שטרם אובחנו, כאשר המספר רק הולכים וגדלים ומצביעים על סוכרת כמגפה של המאה ה-21. חשיבותו של קיום יריד בריאות שכזה הינה גדולה ומשמעותית, מאחר שמדובר באירוע המסייע לסוכרתיים רבים ובני משפחותיהם לאמץ אורח חיים בריא, למנוע את סיבוכי הסוכרת וללמוד כיצד יש באפשרותם לאזן את הסוכרת ולשפר את איכות חייהם לצד המחלה. בשל סיבות אלה, לצידם של הסוכרתיים ובני משפחותיהם, מוזמן הציבור הרחב שיוכל להפיק תועלת מהשתתפות באירוע.

היריד פתוח לציבור הרחב – ללא צורך בהרשמה מראש!

דמי כניסה בסך 10 ייגבו במקום, כתרומה לפעילות האגודה.

לפרטים נוספים: א.י.ל – 03-9508222 / באתר: http://www.sukeret.co.il

להזמנה לחצו כאן בבקשה

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה