טכנולוגיות רפואיות

שיתוף פעולה מחקרי חדש בין האגודה האמריקאית לסוכרת וחברת הפארמה הבינלאומית Boehringer Ingelheim

שיתוף הפעולה ייערך במסגרת מחקר תלת-שנתי ויתמקד במחלת כליות כרונית ובאי ספיקת כליות אצל סוכרתיים.


האגודה האמריקאית לסוכרת
(ADA) (American Diabetes Association)  הכריזה על שיתוף פעולה תלת-שנתי חדש עם חברת הפארמה הבינלאומית ‘בורינגר אינגלהיים’.
שיתוף הפעולה כולל תכנית מחקרית שמטרתה לשפר את בסיס הראיות הקיים והטיפול בחולי סוכרת עם מחלת כליות כרונית.

תכנית המחקר נעשית בתמיכתה של חברת ‘בורינגר אינגלהיים’,  במסגרת מענק של כ-1.5 מיליון דולר, ותחת ניהולה ופיקוחה של האגודה האמריקאית לסוכרת.

“מחלת כליות כרונית הינה סיבוך מורכב בקרב חולי סוכרת, ומהווה נטל משמעותי עבור החולים ומערכת הבריאות כולה”, אומר האנס-יורגן וורל, סגן נשיא בחברת ‘בורינגר אינגלהיים’ בתחום המטבולי. “באמצעות התמיכה בתכנית מחקר זו בשיתוף האגודה האמריקאית לסוכרת, חברת ‘בורינגר אינגלהיים’ מקווה לקדם את ההבנה והניהול של סיבוך הסוכרת הנוראי הזה.”

ד”ר אליזבת סיקוויסט, נשיאת Medicine and Science באגודה האמריקאית לסוכרת, מוסיפה ואומרת כי “סוכרת היא הסיבה המובילה הגורמת לכשל כלייתי, ואחראית על יותר
מ-40% מהמקרים החדשניים של אי ספיקת כליות. שיתוף פעולה מחקרי זה הינו מהותי ביותר, משום שהוא יסייע לנו להבין טוב יותר את הסוגיות הקיימות סביב הקשר בין סוכרת ומחלת כליות כרונית, וכיצד ניתן לנהל אותן בצורה טובה יותר מבחינה רפואית”.

האגודה האמריקאית לסוכרת מובילה את המלחמה לעצירת הסוכרת וסיבוכיה הקטלניים, באמצעות מחקרים שונים שנועדו למנוע, לטפל ולנהל את הסוכרת. לאורך השנים, האגודה האמריקאית לסוכרת מימנה מחקרים חדשים ופורצי דרך בתחום הסוכרת, בהשקעה של כ-675 מיליון דולר על פני למעלה מ-4,000 פרויקטים. המחקרים שמנהל האיגוד מאפשרים לאנשים לנהל חיים בריאים ופרודוקטיביים יותר מדי יום.

אודות בורינגר אינגלהיים – BI

קבוצת בורינגר אינגלהיים היא אחת מ- 20 חברות הפארמה המובילות בעולם. הנהלתה הראשית של בורינגר אינגלהיים ממוקמת באינגלהיים, גרמניה. לחברה 142 נציגויות ברחבי העולם והיא מעסיקה מעל ל- 47,400 עובדים. החברה בבעלות המשפחתית, אשר נוסדה בשנת 1885, מתמקדת במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק תרופות חדשניות בעלות ערך טיפולי גבוה לרפואת אדם ווטרינריה.

כחלק מרכזי בתרבות החברה, בורינגר אינגלהיים מחויבת לפעול מתוך אחריות חברתית. אחריות זו כוללת מעורבות בינלאומית של החברה בפרויקטים חברתיים ברחבי העולם (ביניהם היוזמה הגלובלית “Making More Health“) ודאגה לרווחת העובדים. כבוד הדדי, שוויון הזדמנויות, ומציאת איזון בין דרישות הקריירה לצד זמן איכות עם המשפחה, מהווים את הבסיס לשיתוף הפעולה ההדדי. כמו כן, בכל צעד ופעולה של החברה היא מתמקדת בהגנת הסביבה ובקיימות. 

בשנת 2013 רשמה ‘בורינגר אינגלהיים’ מכירות בהיקף של כ-14.1 מיליארד אירו נטו. ההוצאה על מחקר ופיתוח מהווה כ-19.5% מהמכירות נטו של החברה. 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה