טכנולוגיות רפואיות

אגף האורתופדיה של המרכז הרפואי הדסה בראשות פרופ’ מאיר (אירי) ליברגל הוכר כחבר באיגוד הבינלאומי למרכזים אורתופדים

הישג גדול לאגף האורתופדיה של המרכז הרפואי הדסה. אתמול הודיע נציג

ה-ISOC,  לפרופ’ מאיר (אירי) ליברגל כי אגף האורתופדיה של המרכז הרפואי הדסה בבית החולים הדסה עין כרם והדסה הר הצופים, הוכר וצורף כחבר רשמי באגוד.

מדובר במוסד שידוע בסינון הנוקשה ביותר לקבלת חברים. פרופ’ ליברגל אמר: “האגף האורתופדי בהדסה קבל הכרה בינלאומית נוספת לפעילות המיוחדת המתקיימת בו, האגף לטיפול מתקדם ומסור במחלקות השונות, ושם דגש על מחקר משמעותי ואקדמיה מכובדת, המניחה יסודות לדורות הבאים של מומחי האורתופדיה בישראל”.

האגוד הבינלאומי הוקם בשנת 2006 על ידי מנהלי מרכזים אורתופדיים אוניברסיטאיים מהמובילים ברחבי העולם, אשר בקשו ליצור פורום מקצועי בינלאומי שיעסוק בהתוויית הדרך, לימוד ושיתוף למומחי אורתופדיה בעולם, תוך שימת דגש על מתן טיפול קליני מתקדם ופתוח המחקר והאקדמיה במרכזים השונים. המרכז הרפואי הדסה מירושלים הוא המרכז ה-19 המצטרף לאגוד הבינלאומי. ישראל היא המדינה ה-16 על פני 7 יבשות.

האגף האורתופדי של המרכז הרפואי הדסה עבר הליך קבלה קפדני ביותר, ובו נתבקשו מוביליו להציג מערכת של הישגים שעומדים בקריטריון הבסיסי, כגון פרוצדורות ניתוחיות רבות, מאמרים מקצועיים ועוד.

מנכ”ל המרכז הרפואי הדסה ד”ר אביגדור קפלן: “הכרה של האגף האורתופדי בידי אגוד בינלאומי בכיר ומשמעותי, מאיר באור גדול את מיוחדותה של הדסה ורופאיה ותרומתה לרפואה בישראל ובעולם”.

ניתן להיכנס לאתר האיגוד, בו מופיע המרכז הרפואי הדסה כחבר מן המניין:  www.isocweb.org

נמסר על ידי רחלי גולדבלט, דוברת המרכז הרפואי הדסה

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה