טכנולוגיות רפואיות

טבע מודיעה כי קופקסון הוכר כ”מותג השנה” על ידי המגזין Pharmaceutical Executive

ירושלים, 8 במאי, 2014 טבע תעשיות פרמצבטיות בעמ (NYSE: TEVA) הודיעה היום כי קופקסון (גלטירמר אצטט בהזרקה), הטיפול המוביל בעולם לטרשת נפוצה התקפית, הוכרז כ”מותג השנה” לשנת 2014 על ידי המגזין Pharmaceutical Executive, פרסום מוביל בדפוס ובאונליין עבור תעשיית הביופארמה.

“טבע וצוות הקופקסון גאים בכבוד אשר העניק Pharmaceutical Executive, קול הזוכה לכבוד רב בתעשייה שלנו,” אמר מייק דרקש, סגן נשיא, והמנהל הכללי של תחום מערכת העצבים המרכזית בטבע. “הפרס מהווה אות הוקרה עבור העבודה הקשה של עובדי טבע ומדעניה לאורך השנים, עבור צמיחתו של הקופקסון ונאמנותם של הרופאים והמטפלים כאחד, ועבור תועלת המוצר, סבילותו ובטיחותו.”

פרס “מותג השנה” נתקבל בשם טבע על ידי ג’ון הסלר, סגן נשיא לשיווק בתחום מערכת העצבים המרכזית של טבע בטקס אשר אירח המגזין Pharmaceutical Executive בניו יורק. “במשך יותר מ- 20 שנה, התמידה טבע בהתמקדותה בהפיכת מותג זה לבחירה הראויה עבור חולים הסובלים מטרשת נפוצה התקפית באמצעות מבחנים קליניים דקדקניים, שיפורי מוצר, ושירותי תמיכה עבור המטופלים, כגון shared solutions. הפיתוח החדיש והמשמעותי ביותר שלנו הוא הגרסה המאושרת על ידי ה- FDA של קופקסון במינון 40 מ”ג לשימוש שלוש פעמים בשבוע. כבוד זה מהווה הכרה בעבודה רבה זו,” אמר הסלר.

קופקסון אושר לראשונה לשיווק בארה”ב בשנת 1996כטיפול בטרשת נפוצה התקפית-הפוגתית. קופקסון לשימוש יומי במינון 20 מ”ג מאושר כיום לשימוש ביותר מ- 50 מדינות ברחבי העולם, ובהן ארה”ב, כל מדינות אירופה, ישראל, קנדה, מקסיקו, אוסטרליה ורוסיה.

ב- 28 בינואר, 2014, הודיעה טבע על כך שמנהל המזון והתרופות האמריקאי ה- FDA אישר את התרופה החדשה של קופקסון במינון 40 מ”ג לשימוש שלוש פעמים בשבוע. נוסחה זו מאפשרת מספר נמוך יותר של הזרקות תת-עוריות בהשוואה לאופציה המשתמשת בקופקסון במינון 20 מ”ג.

אודות קופקסון

קופקסון (גלטירמר אצטט בהזרקה) מותווה להפחתה של תדירות ההתקפים בטרשת נפוצה התקפית הפוגתית, הביטוי הנפוץ ביותר של טרשת נפוצה, לרבות חולים החווים את ההתקף הקליני הראשון שלהם ונתוני ה-MRI שלהם תואמים את ההגדרה של טרשת נפוצה. תופעות הלוואי הנפוצות ביותר של קופקסון הן אדמומיות, כאב, נפיחות, גירוד או גוש במקום ההזרקה, חולשה, הסמקה, פריחה, קוצר נשימה וכאבים בחזה. ראו מידע חשוב נוסף באתר http://copaxone.com/pdfs/PrescribingInformation.aspx. לקבלת עותקים פיזיים, אנא עיינו במידע המרשם המלא המצורף. קופקסון כיום מאושר לשיווק בלמעלה מ-50 מדינות ברחבי העולם, בהן ארה”ב, רוסיה, קנדה, מקסיקו, אוסטרליה, ישראל וכל מדינות אירופה.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה